Accepterad Challe2010 | Medlem ansökning [svante]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe2010

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Grandin

Vad är ditt discord namn? challe5349

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gustav Johansson och han är 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll trevlig rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gustav växte upp i en stökig familj och hans bror som heter Adam var kriminell så ibland när Adam va med sina kompisar så bruka Gustav va med och sen har han inte haft nåra egna kompisar så han var alltid med Adams kompisar så det blev så att Gustav också blev kriminell sen nåra år senare så var han med nåra och sålde massa knark. Gustav önska att bli bil försäljare i framtiden och sluta hålla på med det kriminella. så han vill ha ett normalt liv så han inte behöver ha nåra problem med andra personer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och försöka höja min rp nivå och så att andra kan ha det kul på server och bidra med rolig rp så det blir kul för folk och rpa.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för att det blir inte kul för alla att rpa om man ska vinna ett scenario hela tiden typ om man är i ett affärs rån så är det inte så kul för polisen om rånarna alltid ska vinna ett scenario för man ska inte alltid vinna ett scenario det blir roligare för alla om man inte alltid måste vinna ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag jag tog fram baseboll trä medans han hade pistol och jag har lärt mig att jag inte ska ta fram baseboll trä när nån annan står med vapen

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp som innebär att man ska värna om sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka