Accepterad Challe142 | Whitelist ansökning [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe142

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199125633730/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? challe#2168

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Steen Klingenberg och är 28 år gammal. Steen är född och uppvuxen i Norge, som liten fick han aldrig träffa sin mamma men han hade en stark kontakt med sin far. Steen's far heter Olga och han har ett stort intresse för fordon och motorer. När Steen precis fyllt 10 så öppnade hans far ett eget företag som hette Klingenberg's Kjøretøy. Företaget tjänade en del pengar, men en dag så blev hela butiken vandaliserad. Hela företaget stod på spel, det skulle kosta flera hundratusentals kronor för att reparera och renovera om butiken. Tyvärr så hade Olga så mycket pengar. Han var tvungen att flytta och hitta ett nytt jobb, det skulle bli jobbigt för Steen, han måste hitta en ny skola och nya vänner. Efter 1 år flyttade Steen och hans far till Sverige. Dem fick en lägenhet och dem kunde nu starta ett nytt liv. 10 år senare studerade Steen på stockholms universitet och han tog examen. Han valde att stanna kvar hos sin pappa ett tag innan han ansökte om en egen bostadsrätt. Efter 6 års väntetid så fick Steen ett meddelande av en fastighetsmäklare. I meddelandet stod det att han har fått en lägenhet i Stockholm. Han tackade ja och valde att packa sin väskor och flytta in i sitt nya hem. Det som återstår nu är att hitta ett jobb...

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att min karaktär passar in på servern då den bara strävar efter bra och social RP. Jag tror att folk kommer att uppskatta min karaktär då han är väldigt vänlig och trevlig!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ni har en väldigt aktiv spelar-bas vilket jag tycker är bra! Såg även på en stream att folk verkligen tog sina scenarion seriöst!

Hur hittade du Unive? Har en kompis vid namnet Alex som spelar på server ;)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med servern är att skaffa så många roliga scenarion som möjligt, men den viktigaste saken för mig är att skaffa vänner IG och ha allmänt roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar ej på någon server just nu. Spelade dock på Björndalen för 2 veckor sedan, men det var ingen höjdare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka