Accepterad challe10_ | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challe10_

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? challe1_1

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 1990

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ragnar nilsson 28år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? sur,dyster,otrevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Pjoltir tirvinen. Pjoltir föddes i en fattig liten familj i karlstad, hans pappa lämnade när Pjoltir var tre år och ville inte ha kontakt med någon i familjen. Pjoltir hade en tuff uppväxt och hans betyg i skolan var dåliga. När Pjoltir var 14 år blev han springpojke i ett gäng som fanns i hans område. Skickligt klättrade han snabbt i branschen och blev ledare för ett gäng vid 19 års ålder. Men han kände alltid att han inte ville vara kriminell, och han var inte heller lämplig att vara kriminell för den delen. Mitt under ett stort gängkrig där Pjoltir sköt ihjäl 2 personer så tappade han sin ena handske polisen hittade den, de fick reda på vems det var, sedan visade de direkt vilket gäng det var, alla i gänget förhördes och Pjoltir dömdes för mord. Det var när han satt i fängelset som han insåg att han vela fortsätta va kriminell .han blev helt förstörd och började knarka han gjorde allt för knarket. Pjoltir insåg att knarket inte var bra för han så han slutade knarka det var ett tufft beslut men han gjorde det. Nu håller Pjoltirs gamla kriminella vänner på att pressa han att starta ett nytt gäng. Vi får se vad som händer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket skratt och bra RP,roliga minnen och mycket scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela för sig själv man ska spela så alla i scenariot har lika roligt och trevligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag lärdfe mig av det och deet jag lärde mig är att inte göra samma sak

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm,rdm,fear rp,powergaming,suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka