Accepterad challe10_ | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

challe10_

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198089097049/

Ditt Hex-ID: steam:110000107adcf59

Vad är din discord tagg? challe1_1

Vem var det som bannade dig? gsp

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-04 124114.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att GSP valde att banna mig för jag fear Rpa när det var folk som riktade på mig vilket var fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte min bil så kommer det nån bil efter mig så hoppar dom ut och riktar så får jag någon dum tanke av att inte hoppa ut ur bilen för att jag trodde jag var chill men nu när jag har sett klippet borde jag fan hoppat ut riktigt jävla dumt av mig dedär sen sitter jag i support då säger gsp att han kommer vara snäll idag och inte ge mig återgärder så jag tar det som en muntlig varning sen när jag vaknar upp idag så är jag bannad visst det var ganska grovt fel av mig men att göra sådär tycker jag inte är så proffsigt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker inte bannen var felaktigt men att säga att jag inte ska få återgärder och sedan när jag lämnat vct banna mig så jag tycker att ni kan vara schyssta och ge mig en andra chans för jag kan lova nästa gång dedär händer kommer jag hoppa ut och rpa som man borde gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare och tagit lärdom av dom de var också hyfsat länge sen och blivit mognare nu och nu ska jag börja bevisa det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa ut enligt Fear RP regeln och inte börjat backa som en idiot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte fear RPA såklart men tycker iaf jag skulle fått chansen att försvara mig själv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka