Nekad challe10_ | Ban Överklagan [Vossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challe10_

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198089097049/

Ditt Hex-ID: steam:110000107adcf59

Vad är din discord tagg? challe3

Vem var det som bannade dig? vossy

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-21 210951.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde splash ljud och det bryter mot serverns regler som inte är okej att göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 andra skulle kidnappa folk i en bil som dom vi hade krig med körde runt i då hoppar vi ut framför dom. De har 3 vapen riktade mot sin bil vi står precis framför bilen och nån brevid men dom väljer att skjuta mig och 1 till av oss ut ur bilen så det var dunder fear rp! och efter det kör dom iväg då väljer jag att hoppa support på dem för att det var så grova regelbrott de gjorde när jag väll sitter i support för att vissa klippet så deffar de mig för att snacka om klippet. Sedan när de undeffar mig säger de att jag hade pling ljud och jag kommer få pban. Jag ska vara ärlig och tänkte inte på det har haft det ganska länge nu och har vissat klipp på det innan så tror inte andra folk tänker på det heller men förstår det är mitt fel kommer inte hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban det var mitt fel att jag hade det inlagt i soundpacket jag använda men jag kommer från och med nu inte köra med soundpack för att det riskerar att ha splassh ljud i sig men det var mitt fel till 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare min inte av denna anledningen men har tagit lärdom av dem alla men har nu också blivit äldre än mina första bans då jag blev mycket bannad förlänge sedan då jag var yngre och inte tänkte så smart och logiskt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunna kört realiskt utan soundpack helt men nu valde jag att köra med soundpack och då hade det ett splashljud i sig så det lätt som splash när man sköt dem i huvudet och så hade jag kunnat fattat att de var splash ljud men träffar ffan inte huvudet så ofta men mitt fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag kommer inte köra mer med soundpack

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka