Nekad Challe1015. | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rez

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238462398

Ditt Hex-ID: steam:11000014c2fbbbe

Vad är din discord tagg? Coolcharlie10

Vem var det som bannade dig? Boten_

Bild på banmeddelande: IMG_0492.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Boten tror att jag fuskar, men han har fel och jag skulle aldrig fuskat för att det är enligt mig jätte tråkigt att möta fuskare, och jag skulle aldrig göra det. Samt har min tid här på unive varit skitkul då jag har träffat kompisar, gjort roliga scenarion och bara haft det allmänt skitkul, och jag skulle bara inte kasta iväg allt jag jobbat för för att sitta med något lökigt fusk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min kompis Milo och körde bil och bara hade det kul, men klockan började ticka, så jag behövde lägga mig. jag lägger mig i min säng, och så får jag upp en notis av Unive sync. Jag går in på dc och kollar, och då står det att jag har fått indragen krim, anledning : Fusk. Jag skriver till boten vrf han bannar mig. och han säger att jag har fusk. Jag ber honom trevligt ifall jag kan få ett klipp där han tror att jag fuskar, så kanske jag har ett klipp från min vinkel. Men han väljer att svara ''att dem inte delar ut montage klipps''. OCH IFALL JAG ÄR 99% säker att jag HAR ETT KLIPP FRÅN MIN VINKEL. Samt frågar jag ifall han kan pc checka mig , men han säger att jag redan kan raderat mina ”filer” . Men som sagt finns det program som kan kolla igenom datorn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, då det bara är konstigt att sitta med fusk, och jag skulle aldrig göra det i hela mitt liv. Men som sagt har jag ingen aning varför ni tror att jag fuskar för att jag har inte fått något bevis på att jag tydligen ''fuskar''.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. gånger under mina ungefär 5/6 månader här på Unive.

1: mild pwg (1 dag ban), då jag inte rpa nog på skador när vi snuddade en vägg. Och efter den bannen så har jag blivit mycket mer noggran med sånt
2:samt har jag blivit bannad för mild ooc (1 timme bann) och efter den bannen så har jag blivit noggranare att inte snacka ooc,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget, då jag inte fuskar och har inte få se Bevis på att jag gör det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka