Accepterad Challe1015 | Ban Överklagan [Ribox33]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9q87

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238462398/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c2fbbbe

Vad är din discord tagg? coolcharlie10

Vem var det som bannade dig? Ribox

Bild på banmeddelande: ABC893D0-9B53-4BAF-BAAC-2BD20A6C6AD4.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? brist på social rp, då jag skulle bena en grabb som det såg ut som om han höll i vapen, men jag glömde att mitt vapen var ap, så jag råkade skjuta några för många skott i hans ben

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i min bil och chillar. Min bil dör så jag ringer min kompis om skjuts. Han säger att jag ska springa upp för berget för att han är där och väntar på mig. jag springer upp för berget. Och där står en bil jag aldring har sett förut. Han och 1 till hoppar ut ur bilen och börjar skjuta. Jag dödar den ena grabben och så springer jag till min kompis och hoppar in i hans bil för att vi skulle köra ifrån. Men jag ser den andra killen bervid bilen. Och det ser ut som om han håller i ett vapen, så jag hoppar ut för att bena honom. men då glömmer jag bort att mitt vapen var ap, så jag råkade skjuta han i benet för många gånger, vilket var väldigt dumt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det nog var lite 50/50 på ifall det var en felaktig bann, då ifall man är i en skott lossning och man ser en av oppsen med vapen uppe, så kmr det nästa som en reflex att försöka bena honom. Men det ärhelt mitt fel, jag borde bara ha riktat på honom ist. men ifall hans kompis hoppade ut på mig och så dödar jag han, och sedan så hoppar han ut med ett vapen i handen, så kom det som en reflex att försöka bena honom. Men jag glömde bort att mitt vapen var ap så att jag råkade skjuta honom för många gånger i benet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad 3 gånger under mina ungefär 10 månader månader här på Unive.

1: mild pwg (1 dag ban), då jag inte rpa nog på skador när vi snuddade en vägg. Och efter den bannen så har jag blivit mycket mer noggran med sånt
2:samt har jag blivit bannad för mild ooc (1 timme bann) och efter den bannen så har jag blivit noggranare att inte snacka ooc,
3 fusk: och då lärde jag mig att jag var helt dum i huvudet av att använda det, och att jag aldrig kmr göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var nog antingen att bara rikta på han och kanske riskera att han skjuter mig, eller att jag bara kunde ha skjutit han 1 gång i benet, men som sagt så glömde jag bort att mitt vapen var ap vilket var skit dumt av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag är skit dum i huvudet att jag ens skjuter han när han stod där och att jag aldrig kmr göra om detta igen :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes sir

Senast ändrad:
så här såg det ut för mig, och det såg ut som att han höll i ett vapen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka