Nekad Challe1015. | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rez

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238462398/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c2fbbbe

Vad är din discord tagg? coolcharlie10

Vem var det som bannade dig? Boten_

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-20 231908.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tydligen säger boten/toris/fille att jag har fusk för att de specca mig när jag satt och Aim traina på min kompis i gäng huset (jag höll mitt crossair på hans huvud när han stog still)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min kompis Milo och körde bil och bara hade det kul, men klockan började ticka, så jag behövde lägga mig. jag lägger mig i min säng, och så får jag upp en notis av Unive sync. Jag går in på dc och kollar, och då står det att jag har fått indragen krim, anledning : Fusk. Jag skriver till boten vrf han bannar mig. och han säger att jag har fusk. Samt frågar jag ifall han kan pc checka mig , men han säger att jag redan kan raderat mina ”filer” . Men som sagt finns det program som kan kolla igenom datorn åt dig och ifall du vet hur man Pc checkar en person så vet du att man inte bara kan radera filerna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig bann då jag inte sitter med fusk, och ifall ni vill så kan jag skärm dela när jag sitter och aim trainar på och person som står still, så kan jag visa att det är väldigt enkelt, och samt har jag jätte låg sens så det förenklar saken

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad 2 gånger under mina ungefär 5/6 månader här på Unive.

1: mild pwg (1 dag ban), då jag inte rpa nog på skador när vi snuddade en vägg. Och efter den bannen så har jag blivit mycket mer noggran med sånt
2:samt har jag blivit bannad för mild ooc (1 timme bann) och efter den bannen så har jag blivit noggranare att inte snacka ooc,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget då jag inte har fusk och bara aim traina på min kompis i gäng huset

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej då jag åter igen inte fuskar och tycker att det är orättvist att ni bannar oskyldiga folk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja (bara så ni vet så blev jag utloggad från mitt andra unive konto så jag gjorde en ny dc bara för detta och ett nytt här men om jag blir unbannad ska det vara mitt vanliga discord konto (coolcharlie10)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka