Nekad Challe top g | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe top g

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? 2lax18

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Arnold Andersson 40år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ärlig, modig omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Arnold växte upp i en liten förort där hans pappa, Richard, var en välkänd och respekterad polis. Från en tidig ålder såg Arnold sin pappa arbeta långa timmar för att hålla staden säkert, och han blev djupt imponerad av hans ansvar och mod Arnolds pappa hade. När Arnold var 17 år, blev hans pappa allvarligt skadad i tjänsten under ett hemskt scenario mot ett kriminellt gäng. Detta blev ett vändpunkt i Arnold liv. Han såg sin pappa kämpa för att återhämta sig både fysiskt och mentalt, och även om Richard ville återvända till sitt arbete, blev han tvungen att pensionera sig i förtid. Det var de som gjorde att Arnold ansökte sig in till polisen. Arnold vill ta de ansvaret och stå för sin fars ryckte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt bra rp och göra de så kul som möjligt både för mig och motpartnerna man spelar med elle mot. Vill framföra så mycket så att folk kommer vilja forsätta på denna server för de märker en bra rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ifall jag är under ett pistolrån så ska jag inte bara hålla på att vara så uppkäftig och inte lyssna om någon ber mig ta upp händerna. Istället om jag lyssnar och gör detta scenario till ett bra scenario och tar det som det vore mitt riktiga liv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det kan varit när jag körde för första gången för många år sen! minns dock ej vad jag gjorde för regelbrott.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Cobait, det betyder att jag endas försöker få polisens uppärksamhet genom. exempel kör mott rött framför polisen. RDM/Random deatmatch, exempel om du bråkar med någon eller flera och väljer att döda istället för att prata innan och försöka lösa det på de sättet. Metagaming. Det är om du är i ett krig säger vi och du tar information i till exempel discord vart folk kan vara eller ta annan information ooc.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag verkligen tar rp på hög nivå och inte håller på lallar runt!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka