Nekad challe/smurf | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challe/smurf

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jojjethepandasmurf/

Vad är ditt namn i verkligheten? charlie bertillsson

Vad är ditt discord namn? challe/dante#3934

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Thomas bengtsson och har två bröder som Min karaktär heter Thomas Bengtsson och har två bröder som heter john och erik. Thomas har billar bakgrunder. I tidig ålder började han att meka med en ammason och fick hjälp med mekningen så fick han många vänner som i första hand bara utnyttjade honom för att vella gära han så bra han kan bli på att meka med bilar. Men efter ett tag när dem hade varit tillsammans så frågade hans vänner honom vad han gör om dagarna, när vännerna fick reda på att Thomas var en helt vanlig kille som satsar på skolan. Vännerna frågade då Thomas ifall han ville börja jobba om falk eller meko, Thomas svarade JA jag kan testa falk. Det tog några år för Thomas att inse vilket roligt jobba som falk. Thomas hade precis fyllt 19 och då ville han ta litte semester. semesten kom han tillbaka. När han kom tillbak så var han 22 år gammal och tänkte att han var tvungen att jobba så att an fick lite pengar till mat och sånt han ade tappat allt så han fick jobba upp dig så att han fick matt och en lägenhet så att han hade kunnat leva sitt liv, så han började jobba för att kunna få pengar. Han valde att inrikta sig på jobbet för att sedan kunna ha koll på mat och job och sånt, inte bara sin jobba och mat men även ta hand om sin mamma. Thomas tog en under 1 års tid och ville sluta på falk sen när han så gick han till en meko där han visste att hans barndomskompis ägde. Thomas barndoms kompis vid namn Fredrik godkände Kaspers ansökan om att få börja jobba där. blev helt besatt i att laga bilar så han jobbar mycket övertid bara för att få så många bilar som möjligt lagade. Efter ungefär 1 år till så tyckte Thomas att det var tråkigt att bara sitta bakom en ratten och åka runt å laga åt sina kunder. Han saknar liksom adrenalinet som kom när han höll på med att sälja bilar. Därför vill Thomas flytta till den här nybyggda staden för att ge initiativet till staden och att det är staden och dem som bor i staden som kommer att få bestämma om Thomas ska falla tillbaka till sitt bilfirma job liv eller fortsätta på den banan som han har byggt upp efter den tiden. Thomas ser fram emot denna flytt och vilka situationer han kommer att hamna i.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna få ut mer av rpn och kunna tjäna mer pengar och kunna köpa snygga bil t.ex. en kabinenroller. Jag kommer bidra med bra rp för att hjälpa till att förbättra servern. och det verkar en bra server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycker det är en bra server med bra scripts och bra rp och vill bli medlem.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den och så började jag spela på den och sen så har jag spelat här väldigt länge.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mitt rp så mycket som möjligt och komma upp i en bra rp nivå, skaffa nya vänner, bidra med mitt bra rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att rpa så bra som möjligt och att spela som mycket som möjligt o försöka från min del att göra denna servern så bra som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag för står

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka