Accepterad challe. | Medlem ansökning [Krukan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChalleR

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199010168942/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Cr1zpy#3765

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Zach Andersson han är 30 år gammal och är rätt fridfull och snäll. Zach har kriminell bakgrund och har lite problem med pengar. Han har för tillfället ingen kontakt med sin familj. Zachs bakgrund med familj och vänner va inte så bra han fick bo på barn hem efter hans föräldrar gick in i väggen och kunde inte ta hand om honom. Zach har försökt komma ur det kriminella och det har funkat ganska bra nu har han mycket mer vänner och har lite pengar. Zach försöker söka jobb så han vill stanna kvar i staden längre. Zach har inte bara varit kriminell han har också jobbat på t.ex jobbat på sjukvården, Marja-lisas, Falck och lite annat. Zach försöker bli så o kriminell som möjligt så han kan få normala jobb igen och tjäna lite mer pengar till mat osv. Zach har i en lång tid funderat över sitt gamla liv som kriminell och tänk efter varför han blev kriminell och åkte in i fängelse och har lovat sig själv att inte göra något olagligt/kriminellt igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem på Unive för jag kan bidra med bra Rp med mycket skratt och försöka göra mitt bästa för folk ska få en rolig upplevelse på servern när man kommer in. Jag har också varit på Unive ett bra tag så jag vet liksom lite bakgrund och så. Och jag vill också spela så mycket som möjligt och jag som har varit whitelist/medlem innan tycker det bli en mycket roligare upplevelse när man är medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har varit på Unive ett bra tag och jag vet att det är en bra rolig server med mycket skratt. Jag har varit borta från Rp rätt länge och då visste jag när jag kom tillbaka att jag skulle komma till Unive igen. Och det är därför jag trivs på Unive och att det nästan kul hela tiden. och det är alltid kul att träffa nya folk och se vilket rp dom kan erbjuda.

Hur hittade du Unive? Jag har inte så bra minne av det men jag tror att jag letade efter en Rp server med bra Rp nivå så jag gick in här och ja nu är jag här och vill inte lämna igen. Sen kommer jag också i håg att jag hade fått tips om Unive för det var mycket aktivitet.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag ska så bra Rp nivå som möjligt med realistisk Rp och Skratt och glädje.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli känd för att vara snäll och kunna hjälpa folk med saker och att Zach ska bli den bästa motorcyklisten i hela staden

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka