Inaktuell challe | Chef-jobb ansökan [Olle.P]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChalleR

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The Palace

Vad heter du IRL? Charlie

Hur gammal är du? 14 år

Hur många timmar har du på Fivem? 400 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag tycker det värkar vara väldigt intressant med nya bolag/verksamheter och jag tycker det är roligt med klubbar och hade varit sjukt roligt att kunna äga en klubb. Dels att man får testa nya jobb och veta hur det är att jobba på ett annat yrke och kunna göra ett företag stort. Och kunna få titeln som ägare av just de yrket skulle vara sjukt mäktigt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just nu har jag inte så mycket erfarenheter av just detta jobb men det är ju alltid kul att testa på nytt och lära sig just om det. Det skulle vara både kul och intressant att lära sig om just en ny klubb.

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Zach Andersson han är 30 år gammal och är rätt fridfull och snäll. Zach har ingen kriminell bakgrund och har lite problem med pengar. Han har för tillfället ingen kontakt med sin familj. Zachs bakgrund men familj och vänner va inte så bra han få bo på barn hem efter hans föräldrar gick in i väggen och kunde inte ta hand om honom.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är aktiv så mycket som jag kan men på helger kommer jag vara aktiv ungefär 3/4 timmar per dag: Och på veckodagar kommer jag vara aktiv ungefär 2/3 timmar per dag. Jag kommer så klart vara aktiv mer om jag kan men jag kommer vara inne så mycket som möjligt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Klart jag älskar denna server och och kommer inte svika den för att jag inte blir chef på ett jobb jag går vidare och får hitta ett nytt jobb isåfall och bara gå vidare.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej så klart inte.

Har du läst våra Regler? Det är klart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka