Nekad challe | Chef-jobb ansökan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
317
Reaction score
46
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi

Vad heter du IRL? Charlie

Vad heter du på discord? 𝕮𝖍𝖆𝖑𝖑𝖊#0439

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1,5 år ungefär

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att först och främst kolla lite hur strukturen ligger kring detta jobb, kanske fråga lite folk som varit chefer innan och fråga lite vad dom tyckt, sedan kommer jag sakta men säkert att utveckla de punkter jag ser behövs utvecklas. Jag kommer kolla personalen, bilarna, priser, hur personalen jobbar gentemot kunder osv. som chef tycker jag att det är viktigt att man är den bästa förebilden för de som jobbar så att dom kan lära sig utav de den högre uppsatta gör. och mitt mål med taxin är att lyckas så bra som möjligt och göra jobbet till ett mer accepterat jobb samt att man ska använda taxin mer än vad man gör nu.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenheter, tror inte i det här jobbet att det är så mycket erfarenhet kring körning osv utan mer hur du tar hand om ett jobb och hur du är i en chefs position, jag tror att det är den stora grejen med det här. och som sagt så har jag varit chef förut, jag vet hur man tar hand om ett företag/jobb och jag vet vad som krävs för att kunna nå de mål jag väljer att sätta.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne väldigt mycket eftersom om jag blir chef så har jag något att göra och hålla på med.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka