Accepterad challe | Ban överklagan [EKen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChalleR

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010168942/

Ditt Hex-ID: 76561199010168942 (Dec) 11000013e94406e (Hex)

Vad är din discord tagg? Zero!#3765

Vem var det som bannade dig? christoffer wanzel

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för: powergaming, kör tjänstebil utan däck ~Christoffer Wanzel. Återstår: 4 dagar 23 timmar 56 minuter Vill du överklaga din avstängning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde en securitas bil utan ett däck och jag förstår att det kanske inte var så bra men jag körde inte långt alls. Jag vet nu att det var dålig RP och att det hade kunnat lösa sig genom att ringa mekonomen istället för att köra vidare och jag hade kunnat skapa mycket bättre RP om jag bara ringde mekonomen som är en väldigt simpel sak och alla får roligare RP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ungefär vid torget och min bil gick inte att köra så det bara burnade och då spräcktes ena däcket och då tänke jag att jag skulle och till marja lisas när jag gick in i marja lisas så skulle jag precis ringa falck efter jag hade pratat klart i min radio och sen blev jag bannad för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt ban för jag var den ända där och den ända med poppat däck och desutom var jag den ända tjänste mannen där. Och sen ska man ju ha extra bra RP när man är tjänste man.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig vad jag har gjort av mina tidigare banns och därmed försökt göra mitt RP mycket bättre och alla andras upplevelser mycket roligare med bättre RP och att det blir mycket roliagre att spela när det är bättre RP och att alla RPar på redigt. Därmed får många mer spelare känsla att spela på denna servern och att mer folk vill spela RP. och att man inte slösa er staffs tid genom det hoppas ni förstår mig. :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde varit smart och gjort den staffen som bannade mig så hen fick mycket roligare och alla andra RP med fårlåt om jag upprepar det men Alla ska ha bra RP och så vidare men det är verkligen det jag vill ska hända att man får en bra RP upplevelse när man kommer in på Unive och att man inte ser en dum securitas arbetare med en securitas bil utan ett däck det är inte det jag vill.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra det igen och inte göra dåligt RP och istället göra det bästa RPt jag kan och kunna utveckla mitt eget RP och också göra det roligare för andra att ni som staff behöver banna någon för man gör något så dumt som att liksom köra en bil utan ett däck då kan man bara ringa mekonomen och varför jag inte gjorde det är mitt fel jag tar all skit för det för det var riktigt onödigt att göra det jag hoppas att ni som staff förstår hur mycket jag verkligen gillar unive och utveckla min RP och det var dåligt av mig att slösa er tid.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka