Inaktuell challe | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
317
Reaction score
46
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Ditt discordnamn: 𝕮𝖍𝖆𝖑𝖑𝖊#1889

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2007

Varför ska just du bli staff? Varför jag ska bli staff här på unive roleplay är för att jag har mycket att ge, jag har varit staff tidigare men det var länge sedan och nu känner jag att jag skulle vilja göra en comeback eftersom att jag har åldrats och blivit äldre. Anledningen till att jag ska bli staff är för att jag har mycket att ge, jag har mycket erfarenhet inom all slags rp, jag vet hur saker o ting ska vara och jag vet hur jag ska göra för att sträva efter en bättre rp bland spelarna men även vilka krav jag sätter på dem. Jag vet också hur jag tar hand om ett ärende och hur man ska vara, jag som person är ganska så lugn och stressar inte upp för små saker och därför skulle jag passa perfekt för detta eftersom att det är viktigt att hitta ett lugn hos sig. Skillnaden med denna gång jämfört med dom andra gångerna det är att denna gång har jag som sagt blivit äldre och mer mognare och jag har utvecklats inom rpn samt hur jag ser på rpn. För mig är det väldigt viktigt att alla på servern ska känna sig välkomnande och att alla ska känna sig trygga och det är en viktig sak. Jag kommer även att kolla mycket på hur folk rpar och efter det prova saker för att se om rpn blir bättre eller sämre. Jag skulle tycka det var kul att bli staff igen och verkligen vissa vad jag går för!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag går ju som sagt i skolan men så fort jag kommer hem så går jag in o gör det jag ska göra, sen så spelar jag till 00:00 på kvällen

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat här sen april förra året, har även varit bannad under en period på ungefär 2 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, jag var som sagt staff för ett tag sen men allt sitter fortfarande i :)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba inom alla de områden och skulle jag inte kunna så mycket inom ett område så vill jag mer än gärna lära mig

Senast ändrad:
+ rep bra ansökan, skulle kanske kunna utveckla den lite men fortfarande en bra ansökan. Samt en mogen person

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka