Accepterad Challe | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
317
Reaction score
46
Vad är ditt namn i verkligheten? Challe

Ditt discordnamn: 𝕮𝖍𝖆𝖑𝖑𝖊#9571

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff därför att jag är en bra och kunnig rpare, jag har rpat i över 2 års tid och är mycket begåvad inom det. Mer av hälften av tiden så har jag varit krim och utfört många olika slags scenarion som varit kreativa och välplanerade. Jag är en lugn och skötsam person, som gör det jag ska göra och brukar oftast bli bra på det jag gör och därför vill jag nu efter några månader göra en comeback. Jag har aldrig tidigare varit krim ansvarig men jag har varit staff och det skulle varit väldigt kul att få testa på det. Jag vet hur hela staff delen går till men det kommer bli nytt med att bli krim ansvarig men det kommer jag klara av utan tvekan eftersom jag rpat krim väldigt länge och vet hur det är för motparten och medparten. Jag som krim ansvarig kommer vara hård men rättvis, för mig är det viktigt att det beslut jag tar är det rätta och att de som gjort fel får sitt straff för det. Jag kommer vara helt neutral i alla lägen och situationer oavsett ifall det är min kompis eller inte.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är aktiv alla dagar mellan 16:00 till 00:00 på vardagar och på helger till 05:00

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, varit staff tidigare och vet hur saker o ting går till.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Helst kriminell för att det är de jag söker till främst men är öppen för annat om det skulle dyka upp

+rep Har en bra syn på kriminella rpn, skulle passa bra som krim ansvarig och staff. Är snabb o effektiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka