Accepterad challe | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
317
Reaction score
46
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2007

Vad heter du på discord? challeballe#1231

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det är på vardagar så är det mellan 14:30-23:00 men sen på helger så är det 09:00-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här i ungefär 7 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle ta till mig ett ansvar där jag känner att ifall jag ser något dåligt hända så gör jag något åt det. Jag som är på platser där det är mycket folk och mycket lall och då är det viktigt för mig som servervakt att hålla ett extra höga på folk som inte kan bete sig, ifall dom gör något så blir det åtgärder för det, en kick eller en ban. Jag skulle även se till att ifall folk dör att buggs eller liknande så behöver inte en trainee eller högre komma bara för att ressa någon utan om jag vet att den person dog av bugg eller så då ressar jag. Jag skulle även dva bilar som bara står. det är dålig rp bland annat att bara låta sin bil stå mitt på gatan plus att det tar mer på servern prestanda ifall det står massa bilar här och var.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att bli det är att jag är då som sagt polis och det förekommer mycket personer som håller på att lalla med polis, copbaita mm och därför vill jag inte vilja tillkalla staffs för allt utan att jag ska kunna ta tag i saker och ting själv. sen vet jag också att det kan stå bilar lite här och var, ser jag en bil som står mitt i gatan och ingen annan person är där så kan jag hoppa ut ut bilen och skriva /dv. jag vill bli servervakt för att jag vill hjälp till med det jag kan hjälpa till med, alltså göra någon nytta till servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med det jag kan bidra med, jag får ju perms ingame och därifrån så kommer jag göra allt jag kan för där jag är för att se till att allt sköts bra och att folk inte lallar. Att bli servervakt är ändå ett ansvar och då är det viktigt att hålla det. Men jag skulle bidra med att se till så att folk lär sig utav deras misstag, att banna någon i 1 timme eller vad det är så att dom vet att okej det där var inte okej jag ska tänka på det till nästa gång. Och när du bannar någon tycker jag det är viktigt att man skriver en kort förklarning varför den personen blir bannad. Jag skulle även bidra med att se till så att det inte står massa bilar här och var samt att ressa folk som jag VET har dött av en bugg eller så. Mer eller mindre att jag gör det trainees inte behöver göra alltid.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag ska bli det för att jag är erfaren, jag vet när, hur och varför man ska t.ex banna någon eller kicka någon. Jag tycker själv att jag har det som krävs för att bli en servervakt. Jag tycker också att jag ska bli det eftersom jag inte är så maktgalen som många andra kan vara. Bara för att du har lite perms ingame så tror man att man kan göra vad som helst och det stämmer ju inte. Jag kan hålla mig till regler och lyssna på order, ifall någon trainee säger till mig att göra något så gör jag det.

Varför vill du bli servervakt? Jag vil bli det för att jag tycker om att hjälpa till, jag har varit staff här och att det är kul att kunna få göra någon glad genom att ressa någon snabbt som har dött av en bugg eller så. Jag vill också bli det för att jag som sagt tycker att jag har det som krävs samt att jag varit det tidigare och det var kul så vill vara det igen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har goda kunsakaper, har varit staff här samt haft egen server mm. Kan alla kommandon och det.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad här förut men det var i början när jag spela här och jag råka prata ooc eller så och så har jag varit blacklistad men är tillbaka.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka