Nekad challe | Ansökan till Servervakt (Acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChalleR

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten?

Ange ditt födelsedatum
21 Maj 2007

Vad heter du på discord? Zero [Lillen]#3765

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Alla vecko dagar kommer jag vara aktiv ungefär 15:00 till 19:00 jag kommer absolut kanske vara ännu mer aktiv när jag kan och har lust för det men på helg dagar kommer jag vara aktiv från 09;00 typ till 21:00 och om jag kan så är jag aktiv mer än så

Hur länge har du spelat på Unive? typ 9/10 månader vad jag minns är inte riktigt säker men det är så långt jag kan minnas

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa servern mot spelare som förstör och försöka hjälpa alla som är nya och inte vet så mycket om just RP, jag kommer göra det som krävs för att bli servervakt och jag kommer göra det som krävs för att det ska vara en hög RP nivå med rialistisk RP och så vidare jag älskar att se andra ha kul så jag vill ju såklart att man kan ha kul utan att någon kommer och förstör och inte följer reglerna så med andra ord vill jag bara göra folk glada. jag skulle göra llt jag kan för att fortsätta att ha unive på en bra och hög RP nivå den är redan bra men man måste ha hjälp för att hålla den så bra

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill kunna hjälpa staff så dom inte ska behöva göra allting själva och kunna få bort dom som inte sköter sig och göra RPt starkare med mer folk som kan RPt och få bort dom som lallar och inte kollar regler och inte gör det som dom ska. jag tycker också om man inte vet hur man RPar så får man läsa reglerna så man inte fuckar för sig själv och alla andra spelare som försöker ha kul. Men om man vet reglerna och fuckar för att man vill att andra ska ha det tråkigt rp har man inget att göra på FiveM

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle kunna bidra bra med mycket hjälp och mycket skydd mot lallare och dom som fuckar för dom som verkligen vill och försöker jag personligen tycker det är så jävla grisit att förstöra och bara RPa vanligt och läsa regler och om man inte kan RP behöver man inte gå in på en server om man inte kan regler enligt mig behöver man inte gå in på FiveM över huvud taget för nästa alla servrar har regler och det kommer bara bli dåligt för en själv om man ångrar sig och då måste man vänta så att det blir ju tråkigt för dom som försöker.

Varför ska just du bli servervakt? För jag kommer bidra bra till servern och ta bort dom som inte gör rätt och jag ska göra det som högre uppsatta säger till mig att göra om dom säger kicka han eller hjälp han då kommer jag så klart göra det jag kommer göra det som krävs för att hålla en bra RP nivå med vettiga spelare som följer reglerna.

Varför vill du bli servervakt? då jag kan hjälpa till att t.ex kicka eller säga till dom som fuckar och inte sköter reglerna. och jag gillar att hjälpa folk och styra och ställa och säga hur man gör så dom inte gör fel eller inte lyssnar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv /revive /svban (id) (anledning) /kick (id) (anledning) men man lär sig mycket när man kollar på andra streamers och kan lära sig mer kommandon som man kan använda

Är du whitelistad på serven? Det stämmer

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har haft någon/några bans men jag tar alltid lärdom av mina banns och det är då man får lära sig att tänka på det nästa gång och om man har blivit bannad så har man ju lärt sig något nytt, mina banns har jag ju såklart inte varit lycklig över men när man blir bannad så som sagt lär man ju sig något

Spelar du på någon annan server för tillfället? Absolut inte unive är det bästa :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka