Accepterad chalimperry | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

chalimperry

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter macki.

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är fakeflipsy

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Chalim Perry han är en 24-årig som under sin uppväxt har han blandat sig i med det kriminella när han ville bli fotbollsproffs, Under sin uppväxt så strävade han emot att bli fotbollsproffs eftersom att han började med det sen ung. Det hjälpte dessutom att komma iväg från hemma eftersom att hans pappa var alkoholist och hans mamma jobbade utomlands, han har en brosha som redan var inblandad med det kriminella eftersom han hängde med fel personer som gjorde att han bara blev insatt i det kriminella. Varje dag när han kom från skolan så tänkte han bara på att spela fotboll, När han kom runt 17 år åldern så kom hans brosha fram till honom och frågade om han kunde hjälpa med en sak, Chalim sa ja men han frågade vad det var mens hans brosha sa bara att han kommer få pengar av det och de tar en timme max, Chalim gick och lämnade packetet och han fick pengar av sin brosha som gjorde att chalim blev mer intresserad inom det kriminella efter att han sett hur mycket maan tjänar och fotbolls carriären inte gick som han ville, Chalim fick ett till uppdrag och där fortsätter "storyn".

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och social RP eftersom att jag har RP:at på flera olika servers och har kört FiveM i flera år. Jag har över 1000 timmar på FiveM.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst i ett scenario innebär att båda spelare ska ha roligt i scenariot inte bara personen som har mer makt i den stunden. Man ska också inte försöka vinna varje scenario utan att motparten ska också kunna vinna så att alla har roligt!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, regler som suntförnuft är att man ska tänka logiskt och regler som metagaming innebär att man inte ska va inne i tredje parts hemsidor för att få information ingame. RDM står för Random Death Match och det innebär att man dödar någon utan en giltig anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rollspelat på flera olika FiveM servers förut.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Tillbaka