Nekad chalimperry | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chalimperry

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AboveEveryone/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b8f62b0

Vad är din discord tagg? fakeflipsy

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Banned.pngBanned 2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag använde NUI-Devtools för att ge mig själv mer ammo, och det triggade anticheatet. Jag skulle egentligen bara ha köpt det på rätt sätt istället för att fuska. o jag ångrar verkligen att jag gjorde det, och jag fattar nu att det var helt onödigt och fel. Jag borde ha tänkt innan jag agerade och jag förstår att det påverkar hela spelupplevelsen för andra på unive också d¨å det är väldigt orättvist att jag fick gratis skott medans andra behövde betala ig pengar. Jag ville inte förstöra för nån eller göra nåt som skulle leda till att jag blev bannad. Jag blev bannad i cirka 7 månader sen september, och nu inser jag att jag borde ha gjort det på rätt sätt från början. Det var en lärdom för mig o jag kommer aldrig göra om det. Det kan jag lova philip

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis blivit unbannad och ja joina servern . Jag spawna i gänghuset och började fixa min peds kläder eftersom det var lite buggigt Medan jag höll på blev jag plötsligt kickad fråmn servern och de stod Du blev utsparkad från Unive av 320master när jag försökte relogga in igen stod det att jag blivit bannad. Jag blev lite förvaånad och kollade upp varför och det visade sig vara för att jag hade använt devtools för att fuska fram skott-. Jag förstår nu att det var helt fel och att jag inte borde ha gjort det, det var ett emisstag. Jag har vart bannad ett tag nu och tycker verkligen att jag har lärt mig av mitt misstag. Jag ångrar att jag använde devtools och inser nu att det förstörde för både mig och andras rp. Jag har inte gjort nånting som är likt detta igen och kommer aldrig heller göra de igen o jag hoppas att ni kan ge mig en chans att faktisktk komma tillbaka. jag vill verkligen spela på unive på rätt sätt nu

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tar på mig ansvaret för att ha använt NUIDevtools för att få en orättvis fördel på servern Jag vet att det var helt fel och att jag inte borde ha gjort det. Jag förstår nu att de påverkar spelet för mig och att de kan förstöra för andra som spelar legit. Om de är nått annat du vill ja ska göra kan du gärna säga de till mig för kan göra vad som helst. ja vill verkligen be om ursäkt för de som hände och för allting jag har gjort på servern de var fel Jag är villi att hjälpa er genom att ge er koden jag använde så att ni kan fixa de med anticheatet på servern och göra så inga andra kan göra samma sak som ja. ja vill verkligen vara en del av unive community och ja har lärt mig av detta. Så ja hoppas verkligen du vill släppa in mig igen. ocdh Jag kommer inte göra om de igen, och jag hopppas att ni kan ge mig en chans att visa att ja har faktiskt förändrats. Så snälla philip låt mig få en chans till vill gärna köpa min ped igen och kunna spela o ha roligt med kompisar som jag gjort förut. De hade verkligen betytt mycket för mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har varit bannad tidigare men ja har lärt mig av mina misstag. ett exempel va när ja blev bannad för powergaming efter att ja krävde 5 miljoner för att ha kidnappat en gängboss. ja insåg att ja måste hålla mig till mer realistiska krav o har försökt förbättra mitt rollspel sen dess. Men jag har inte så många bans och de är inget jag vill ändra på, försöker hålla mig inom serverns regler

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja borde ha undvikit att fuska från början o istället respekterat reglerna som finns för att hålla spelet rättvist. ja fattar nu att ja kunde ha använt mina kunskaper inom rp på ett bättre sätt istället för att försöka få en orättvis fördel. om ja hade gjort de rätt från början hade både min egen upplevelse o andras blivit roligare o mer realistisk. ja inser att de ja gjorde va fel o att de inte bara påverkade mig utan hela servern. ja vill verkligen visa att ja har förändrats o att ja kan bidra till en bättre spelupplevelse för alla

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig att fusk inte bara förstör för mig själv utan också för alla andra som är en del av servern. ja fattar nu hur viktigt de är att hålla spelet rättvist o följa reglerna. ja vill göra de rätta nu o hjälpa er genom att bidra med koden ja använde så ni kan förbättra säkerheten på servern. ja hoppas verkligen att ja kan få en chans att rätta till mina misstag o visa att ja har förändrats

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka