Nekad Chalegaertner69 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chalegaertner69

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charles

Vad är ditt discord namn? name_reflex

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2007

Berätta om din karaktär. Mitt karaktär namn är Satoru han är född i Sverige. Hans mamma och pappa flyttade till Sverige innan han föddes. Mamman är från Eritrea och Pappan från Filipinerna. När Satoru var tre år dog hans farsa av lugncancer, han Mamma kämpade som en städare. Trots att han mammas kämpade som en städare tog Satoru en annan väg ut i livet han valde att vara iblandad i ett krimelt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För det första kan jag spela och samarbeta med andra. Jag kan skapa roliga karaktärer att spela och jobba tillsammans med andra spelare. Det är också viktigt att jag följer serverns regler och uppmuntrar andra att göra detsamma.

För det andra kan jag hjälpa till med uppdrag och evenemang. Jag kan skapa nya uppdrag och roliga händelser, hjälpa till att hålla ordning på servern och fixa tekniska problem om jag kan.

För det tredje kan jag bygga gemenskap. Jag kan välkomna nya spelare och visa dem hur man spelar, ordna roliga tävlingar och evenemang, och ge tips till de som sköter servern om hur den kan bli bättre.

Slutligen kan jag vara kreativ. Jag kan skriva spännande historier och skapa nya saker som karaktärer och platser.

Genom att göra detta kan jag hjälpa till att göra RP-servern till en ännu roligare plats för alla att spela på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett FiveM-scenario innebär att jag agerar på ett sätt som gynnar andra spelares mål och framgångar. Jag kan spela som en skurk eller motståndare och skapa scenarion där hjältarna kan vinna. Jag hjälper andra spelare att nå sina mål genom att samarbeta eller ge dem vad de behöver. Jag fokuserar på att göra spelet intressant och rättvist istället för att bara vinna själv. Jag accepterar förluster på ett sätt som bidrar till berättelsen och andras spelupplevelse, och jag ger andra spelare chansen att glänsa och lyckas.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut, jag har läst och förstått serverns regler som är avgörande för att hålla spelupplevelsen positiv och rättvis för alla deltagare. Att behandla varandra med respekt är grundläggande, vilket innebär att undvika trakasserier eller förolämpningar mot andra spelare. När det gäller rollspel är det viktigt att ta det på allvar och undvika metagaming, där man använder information ens karaktär inte skulle veta, samt att undvika powergaming, där man gör sin karaktär orimligt stark. Reglerna för brott och våld kräver att alla handlingar sker realistiskt och inte stör andra spelares upplevelser. Kommunikation är också noga reglerad för att hålla chatten klar från spam och felaktiga meddelanden. Sist men inte minst, det är viktigt att rapportera buggar och undvika att utnyttja dem för att få en orättvis fördel. Genom att alla följer dessa regler kan vi se till att servern förblir en underhållande och säker miljö för alla spelare att njuta av.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av rollspel i olika former, inklusive inom FiveM-spel. Rollspel i digitala miljöer som FiveM innebär att skapa och gestalta karaktärer inom en virtuell värld, där interaktioner och handlingar drivs av spelarens beslut och rollkaraktärens egenskaper. Det handlar om att skapa berättelser och samspela med andra spelare för att skapa en rik och engagerande spelupplevelse.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de var allt;)

Nekad.
Anledning:
utveckla din karaktärsbeskrivning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka