Accepterad CHAGO8787 | Medlem ansökning [PekivanTi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CHAGO8787

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt riktiga namn är William.

Vad är ditt discord namn? chago69

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heta Aron Forsberg som är 24 år gammal. Aron kommer att sträva så gott han kan efter kompisar, bilar osv. Eftersom Aron alltid varit social så kommer han vill träffa nya människor varje dag. Som jag nämnde gillar Aron även bilar. Det intresset har följd med Aron under nästan hela hans liv. För när Aron var ca 11 år gammal satt han med sin morfar och skruvade mycket på hans gamla bilar vilket Aron verkligen gillade och såg som en hobby. Men sedan hände något tragiskt med Arons morfar. Han gick bort av hans svaga hjärta viket Arons familj viste skulle hända någon dag, eftersom Arons morfar har påverkats av hans svaga hjärta under många många år. Även fast Aron viste att morfar en dag inte skulle vakna igen ville han inte tro på beskedet dom hade fått. Detta hände när Aron var runt 15 år gammal och det påverkade honom väldigt mycket. Men Aron är alltid den personen som blickar framåt och inte bakåt. Så när Aron var 18 sökte han ett jobb på en bilverkstad vilket han viste var något hans morfar hade velat honom att jobba med. Allt gick som på vatten, Aron kände bra med pengar, flyttade hemifrån och kunde försörja sig väldigt bra. Men för ungefär 1 år sedan lads bilfirman ned och sen dess har Aron inte hittat ett nytt jobb. Men något han hoppas kunna göra i denna nya staden han flyttar till. Som sagt letar Aron efter ett bil jobb som han kan känna rätt så bra med pengar på. Så han kan köpa på sig nöjen som t.ex. bilar, kläder osv. Som person är inte Aron en stökig kille. Även det kriminella livet kommer Aron aldrig ta sig in i. Han kommer leva på vita pengar som han kärnar lagligt. Han är inte heller den personen som tar till sig med våld, endast han använder sig av det är för att skydda sig själv eller andra som kompisar, familj osv. Så våld är något han använder sig av så sällan det behövs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en seriös RP då jag har en lång erfarenhet inom RP. Kommer även bidra med en social RP då jag tycker att det är oftast den bästa att använda sig av eftersom att vara social gör själva rp:n roligare för mig plus för alla andra. Jag kommer även följa reglerna strikt när jag befinner mig i ett RP och att alltid hålla RP på son hög nivå som möjligt oavsett om jag är i ett minde scenario eller ett större scenario. Även vara hjälpsamma och bemöta nya spelare bra och att alltid vara trevlig vilket jag anser att man kommer längst på. Helt enkelt bemötta andra som jag själv vill bli bemött

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att helt enkelt man inte ska sträva efter att man själv bara ska vinna t.ex. ett krig. Det ska bli roligt för båda spelarna och inte bara för en person. Att helt enkelt inte spela egoistiskt. Det ska alltså bli en rolig spelupplevelse och långa intressanta scenarion. Inte sträva efter att jag ska vinna, jag ska plocka dom alla, vi får inte förlora osv. Det ska bli intressant scenario och det ska även bli roligt för alla inte bara en enskild person.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna till 100 procent. T.ex. powergaming kortfattat betyder om man t.ex. kör rakt in i en vägg i 200km och sedan kör vidare som inget har hänt, eller att man blir skjuten och inte RP:ar på att man har ont. RDM kortfattat betyder att man dödar någon utan ett bakomliggande scenario. Man behöver helt enkelt ha en bra anledning att döda någon. Fearrp betyder att man inte tänker sig in i situationen, alltså inte tänker vad hade jag gjort på riktigt i denna situationen. Att då ha 10 pistoler mot sig och inte gör vad hen säger kallas fearrp. Copbating är när man gör allt i sin makt att få polisen efter sig vilket inte tolereras. t.ex. att försöka få snutjag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har erfarenhet då jag har spelat fiveM i ca 3 år. på många olika serverar där en hög rp krävs för att få kunna spela.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle säga att jag som person är social vilket ger mig en fördel i fiveM eftersom man pratar mycket med personer i spelet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka