Nekad chagge | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chagge

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Skoglund

Vad är ditt discord namn? respect_for_respect#7298

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Oscar Hedquist och han är 23 år. Han Har haft en tuff uppväxt då hans pappa dog i ung ålder. Hans mamma har fått slitit och tagit hand om familjen självständigt. Efter att hans pappa dog så började hans mamma dejta. Hon träffade då en man som inte var så snäll och som slog barnen och Oscars mamma. När hon nu fått mod till att lämna mannen hade Oscar redan börjat gymnasiet, men han hoppade ur gymnasiet för att det inte var hans grej. Han började då men skytte och tyckte skytte var kul så han fortsatte. Nu är han 23 år och håller på med skytte samt som han har svårt med ekonomin. Nu söker han jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att få bättre RP och göra servern roligare. :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag vet inte riktigt hur man förklarar det men liksom att man spelar för fiendes vinst eller vad man ska säga. Som det låter.

Hur hittade du Unive? Jag letade en svensk server att spela på och såg att denna var väldigt aktiv så jag tänker ge den ett försök.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka