Accepterad chagge | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chagge

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198800299396/

Ditt Hex-ID: steam:11000013211e584

Vad är din discord tagg? Kymcologen

Vem var det som bannade dig? asregrd

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-24 220751.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Min kompis var kidnappad så jag tänkte att jag hoppar ut och skjuter de så jag kan få tillbaka min kompis. Det går ju emot sunt förnuft då min kompis var i bilen och jag hade kunnat riskera han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var skottlossning och de plockade upp samt kidnappade min kompis så åkte fram till de olch de sa att det var lugnt och att de var med barracuda när de var med south side och då såg jag att de hade min kompis så hoppade ut och spprejade de och lyckades rädda min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, hör själv att de låter orealistisk nu i efterhand.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ett ex var när jag inte rpade på skador efter ett juvelrån och vi hade hoppat med bilen, har tagit lära :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört efter, försökt vänta på att de ska göra misstag sedan hoppat ut och riktat så jag inte hade chans att döda min kompis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, tänk efter innan man gör och spela så realistisk som möjligt, jag måste ju värna om mig och mihn kompis liv, där riskerade jag han, men nu har jag lärt mig mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka