Ej Antagen chagge | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chagge

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Ditt discordnamn: creedzxx

Ange ditt födelsedatum 17 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Jag har under en längre tid beundrat staffsen och tyckt det varit bra det dom gör och nu vill jag ta tag i det och bli staff själv för att utveckla rpn så bra som det bara går, speciellt den kriminella rpn. Tycker det sker alldeles för mycket lall för att folk inte kan bete sig men jag tycker att staff teamet gör ett otroligt bra jobb, bara att det behövs fler. Och som jag sa speciellt inom det kriminella vill jag hjälpa till eftersom det är lite brist på bra rp där just nu. Som tex när folk bara helt öppet åker fram till en och skriker "VEM ÄR DU MED" liksom det finns ingen rp i det alls. Så det vill jag förbättra genom att jobba för det mesta inom rp här på unive. Jag tycker även det är kul att jobba med människor och jag är väldigt trevlig, vilket jag hoppas smittar av sig så vi får en bra stämning här. Och bestämmer jag mig för att göra något så gör jag det. Just därför vill jag bli staff, för att förbättra rpn. :)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Nummer 1 skulle jag säga är den kriminella rpn och rpn från nyinkommna, inom det kriminella skjuts det hejvilt och folk kan liksom åka fram till en när man är påväg till sjukan och frågar "VEM ÄR DU MED?" bara för att man klär sig på ett visst sätt osv, jag tycker även att det är brist på att vara diskret och det är en sak jag vill förbättra. Och det här med rpn inom nyinkommna vet jag att man inte kan göra så mycket åt och att dom lär sig efter tiden, för alla har ju varit nya liksom men att man ändå försöker hjälpa dom och inte bannar dom direkt bara för att dom råkar säga något ord fel eller så. För hjälper man dom så kan man bygga upp ett schysst och roligt community med bra rp istället för att bara skicka iväg dom så dom inte kommer tillbaka.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska sammarbeta bra och ge varandra stöd så att vi inte faller samman och vi ska även dedikera oss till det vi gör, så att hälften av staffsen inte sitter och rpar 90% av tiden. Det gäller att alla hjälps åt och pratar med varandra. Communication is key. Men det jag tycker vi ska jobba mest med just nu är att fixa den kriminella rpn eftersom jag känner att det just är det kriminella många dras till. Jag vill även kunna sitta tex donation och support för att det inte ska bli så många som behöver sitta och vänta så länge, älskar även att prata med folk så tycker donation även kan vara ett bra område för mig.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är trevlig, försöka lösa problem, agera som du själv vill bli bemött och ja jag tycker det är väldigt viktigt att agera professionellt för att bygga upp ett community där alla har det bra och får rolig rp. Så att man liksom ska trivas och att folk inte ska vara rädda för att hoppa tex support för att de ska bli bemötta otrevligt och dummt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är aktiv väldigt ofta, tycker unive är så kul med communityt och allt och jag kommer ju prioritera mitt staff arbete men även att jag har lite tid att rpa för att ha kul. Staff arbete kanske 80% av tiden jag spelar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan den 11 oktober 2023 och haft väldigt kul under tiden som varit.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag faktiskt inte, men jag kommer att lära mig under tiden och tycker det ska bli jätte spännande om jag kommer in i staff teamet.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka