Accepterad Chadkook | Medlem ansökning [Baloo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chadkook

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198307527495/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Chadkook#7034

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Hans Gretasson. Han växte upp med två föräldrar med namn Greta och Hansel. Hans är 22. Hans föräldrar kommer från Sverige och är helsvenskar. Han växte upp i en storstad vid namn Stockholm men uttalas stålkam. den staden bestod av 2 miljoner invånare inklusive Hans. Hans växte upp i en rik familj som hade mycket pengar, många bilar, fina bilar och en stor grå soffa. När Hans först började skolan var han den populäraste killen i hela skolan. Det dom inte visste var att han var jättefeg och vågade inte ens ta på sig skon utan att använda skohorn. Han började sedan på Linjen teknik som är en skola för unga som vill lära sig om teknik. Han var överpresterande i skolan med bra betyg genom hela skolgången. När hans mormor dog när han var 18 blev hans föräldrar riktigt ledsen och Hans valde att inte fortsätta med sin karriär som it tekniker för att ta hand om sina deprimerade föräldrar. när han fyllde 22 blev han tagen på bar gärning när han försökte sälja sin olagliga bil. Hans insåg att försäljning var hans grej och ända sedan dess har han varigt en riktigt wheeler dealer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en helt otroligt bra RP:are och Kan förbättra server genom att bara finnas dar som en medlem. Jag är inter häller en squeeky 09 som trollar runt hela tiden. Jag skulle också vara riktigt rolig att köra Unive med. Jag har läst ala regler 4 gånger och är en seriös RP:are.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den är så strikt utan fusk och dålig RP vilket gör att RP alltid är bra. Man kan även göra precis som man vill(inom reglerna) och vara som en ny man fast i spelet.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig. och jag ville köra på svenska.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill vara ha jättekul och få fler av mina kompisar att spela RP Unive med mig(för jag e ensam). Jag vill också bli rik som fan av att sälja och köpa bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill vara ha jättekul och få fler av mina kompisar att spela RP Unive med mig(för jag e ensam). Jag vill också bli rik som fan av att sälja och köpa bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nästan aldrig.

Godkänd efter intervju välkommen
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka