Accepterad Chaant1 | Medlem ansökning [AFFE]

• Trådskapare Trådskapare Chaant1
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
C

Chaant1

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015950401/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Chaant1#5086

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 26 år han heter Alex och är från ett fattigt område där han tidigt fick lära sig den hårda vägen i livet. Hans föräldrar var nästan aldrig närvarande då dom jobbade konstant för att få ihop pengar till hyran och mat. Han började tidigt med det kriminella livet och gjorde sitt första rån när han var 15 år gammal. Efter 2 år så blev han trött på den livsstilen och ville sluta med det kriminella livet och då började han träna fotboll och insåg vilken talang han var. Hans tränare hade tipsat honom att åka ner till Italien för att vissa sina kunskaper. Han började träna i Inter-milan och där blev han italiens största stjärna inom en kort tid. Han fick in en löjligt stor summa pengar varje dag. Han valde att skänka massa pengar till Fattigdom, röda-korset osv. Efter ett tag så blev hans mamma sjuk så det blev lit knass i hans liv. Alex mamma hade gått bort i cancer. Under Perioden hon gick bort så valde Alex att lägga skorna i hyllan för han inte kunde smälta sorgen. Alex är nu 26 år och kommer inte jobba mer för alla pengar han hade fått av fotbollen. Så nu är han bara hemma och försöker smälta in sorgen efter händelsen...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill bli bättre på Roll-spel och kunna bidrag med bra energi men samtidgt ha kul och förbättra servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör allt så intressant är att nästan alla är seriösa och tar rpandet till en serös nivå.

Hur hittade du Unive? Min vän tipsa mig om servern så ja testa den och har bara spelat i unive sen dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna hjälpa andra och göra allt jag kan för att andra ska följa reglerna så man kan leva in i rpandet så mycket som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli bättre på rp och kunna hjäpa till för att förbättra Unive så mycket som jag bara kan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara i Unive. Det är den bästa serverna som finns och inget kan toppa denna server!!!

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka