Nekad cha94 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chapo11

Aktiv Medlem
Meddelanden
366
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? cha_944

Vad är ditt Hex:ID 110000137cd197f

Ange ditt födelsedatum 6 Juni 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 14.00-23.00
Tisdag: 15.00-23.00
Onsdag: 15.00-23.00
Torsdag: 15.00-23.00
Fredag: 13.00-01.00
På lördagar kan det vara lite olika tider men i snitt runt 12.00-01.00
Söndagar: Runt 13.00-23.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen November 2020

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 20 tidigare banns varav de alla är från flera år sedan.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Kicka eller sv banna de som inte sköter sig eller följer reglerna här på servern. Underlätta det för Staffsen. Förbättra rpn på servern så mycket som det går och se till att alla har kul när de rpar och hålla koll så att ingen bryter någon regel. Göra rp miljön för alla andra så bra den bara kan.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit Servervakt väldigt länge av tiden jag spelat på servern och har varit Staff också så jag kan min grej. Jag vill kunna hjälpa till och då vilja se till att andra kan rpa utan att behöva bli dödad av någon lallare eller krocka in i nån bil som står mitt på vägen. Jag vill hjälpa till och göra Unive till en bättre server än var den redan är och bidra till bra rp på vägen. Det är ofta jag ser folk bara slå ner andra vid torget utan någon anledning och då tänker jag alltid att det skulle vara bra att vara servervakt just nu för att då skulle jag kunna kicka de och göra miljön och servern till en bättre plats. Jag hade gjort mitt bästa för att göra rpn till en högre nivå och då kickat eller bannat de som bröt mot någon regel eller säga åt en Staff att banna den om det är lite grövre. Jag kommer som sagt hålla mycket koll på ställen där många är då det händer mest saker där och då är det bra om det finns en Servervakt som också kan hjälpa till och inte göra Staffsens jobb lika svårt. Jag skulle underlätta jobbet för Staffsen och som sagt hålla koll på ställen där mycket folk är och jag har väldigt mycket tidigare erfarenheter och kan alla kommandon då jag har varit Servervakt jätte länge innan och blev aldrig av med den och sen har jag varit Mod också.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ett begrepp som används för att beskriva missbruk av makt eller befogenheter för personlig vinning. Det kan ske mycket korruption inom rollen som servervakt och det är något vi inte borde ha på servern. Ett exempel på detta är t.ex. om ens kompis dör i en skottlossning och ber om revive så gör du det, det kalls för korruption. Abuse är nästan samma sak fast du använder dig av dina roller som servervakt för att missbruka de och ta "atvantage" av de som t.ex. att revive sig själv under en skottlossning.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Du har inte tagit din intervju på mer än 48 timmar, därav kommer den automatiskt bli nekad.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka