Accepterad cha11e | Medlem ansökning [hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cha11e

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie. Werneflo

Vad är ditt discord namn? Challe20144447

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Billy Svenson, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, lugn, målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en vanlig familj och har alltid velat lyckas i livet. Han vill skaffa ett stabilt jobb, tjäna pengar och kanske starta eget företag i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös och realistisk RP, följer reglerna och försöker alltid skapa roliga och utvecklande scenarion för andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara tänker på att själv vinna, utan också hjälper till att göra scenariot roligt och realistiskt för alla. Ibland låter man den andra “vinna” för att skapa bättre RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har gjort misstag tidigare. Jag fick en varning och lärde mig att alltid följa reglerna noggrant. Sedan dess tänker jag mer på mitt beteende och spelar seriösare RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska inte använda information utanför spelet (metagaming).

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och seriös person som gillar att rollspela. Jag vill bidra till bra RP och skapa roliga scenarion tillsammans med andra spelare.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och Framtidsplaner för din karaktär mest Bakgrunden

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
Min karaktär växte upp i en vanlig familj och har alltid velat lyckas i livet. Han vill skaffa ett stabilt jobb, tjäna pengar och kanske starta eget företag i framtiden.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och Framtidsplaner för din karaktär mest Bakgrunden

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
Min karaktär växte upp i en medelklassfamilj där pengar inte alltid fanns i överflöd, men där familjen alltid höll ihop. Under uppväxten lärde han sig att ta ansvar tidigt och hjälpa till där det behövdes. I tonåren hamnade han ibland i fel umgänge, men valde till slut att ändra riktning i livet och satsa på något bättre.

Han flyttade till staden för att börja om på nytt, med målet att bygga upp ett stabilt liv, skaffa ett jobb och skapa nya kontakter. På längre sikt vill han lyckas ekonomiskt och kanske starta något eget.

Min karaktär växte upp i en medelklassfamilj där pengar inte alltid fanns i överflöd, men där familjen alltid höll ihop. Under uppväxten lärde han sig att ta ansvar tidigt och hjälpa till där det behövdes. I tonåren hamnade han ibland i fel umgänge, men valde till slut att ändra riktning i livet och satsa på något bättre.

Han flyttade till staden för att börja om på nytt, med målet att bygga upp ett stabilt liv, skaffa ett jobb och skapa nya kontakter. På längre sikt vill han lyckas ekonomiskt och kanske starta något eget.

Byt steamnamnet så att det är samma som discord

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka