Nekad Ch1skoo | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ch1skoo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198214404564/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Ch1skoo#6622

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Fadi Aho 19 år. Fadi är uppväxt i Södertäljes förorter och har redan i tidig ålder varit inom fel kretsar. Redan som 12 åring så började Fadi sno cyklar med sin kusin Kristian och efter det så gick det mesta utför. I ung ålder så var fadi ett "problembarn" både i skolan och utanför. Han hade svårt att sitta still och de äldre i hans område gjorde ett dåligt inflytande på honom. När Fadi blev lite äldre så blev det ett mer strukturerat kriminellt liv för Fadi. Han fick mer och mer kontakter och gjorde mer o mer tyngre brott.
Han vill nu tillsammans med sin kusin bredda sitt område in i staden unive. För att skapa fler kontakter.
Fadi älskar sport. speciellt fotboll som han har spelat hela livet. Men efter en knäskada så kunde han inte fortsätta spela fotboll och hans kriminella karriär fick fart på riktigt.
Han gillar bilar och speciellt bilar som går snabbt. Han har ägt många bilar som vanliga människor bara kan drömma om.
Fadi är väldigt lugn och håller sig under radarn för alla. Men alla vet ändå vem han är och vad han går för. Han gillar inte att skada människor utan väljer att undvika det om det är möjligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har bra erfarenheter inom rp tidigare. Har senast varit aktiv på fbrp och kört både krim och lagliga karaktärer. rpade med bland annat bodegan men även olika lagliga företag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med erfaren och rolig roleplay. Har några ideer till scenarion och saker som jag vill göra. Har även bra erfarenhet om vad jag förväntar mig av andra rollspelare som jag möter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att man ska förlora scenariot. Det är drf den andra parten ska få ett roligare rp och tex poliser ska kunna vinna scenarion och de ska få ut så mkt ur scenarion som möjligt. Motparten ska även kunna utvecklas när man möter den/dem så det inte bara blir ett scenario där ena tkr det är roligt att spela..

Hur hittade du Unive? kom upp på fivem när jag letade efter servrar.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka