Accepterad cgm | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cgm

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 2007 04 24

Vad heter du på discord? CGM#0001

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 900

Hur aktiv kommer du att vara? nästan alla dagar i veckan, hela dagarna

Vad heter du? Kalle blomkvist

Hur gammal är du? 22

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? Jag ville ha ett yrke som var både fysiskt och mentalt utmanande där inte varje dag ser likadan ut. Jag vill hjälpa människor och har alltid känt stor tacksamhet för att jag lever i den här delen av världen med demokrati, religionsfrihet och där vi har rätt till våra åsikter. Att jobba med att försvara detta är något jag vill göra och det ger mig en känsla av stolthet. sen vill jag stoppa morden, knark försäljning rånen, all kriminalitet som finns i staden, och de är därför jag vill bli polis,

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? En av polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra att brott sker. Vanligast är att arbeta i yttre tjänst och med utredningsågärder, som att ta upp anmälningar, hålla förhör och ta föremål i beslag. Åtgärder som kräver att polisen har kunskap om vilka lagar som gäller.

Vad vet du om yrket i helhet? Polisyrket är omväxlande och ställer höga krav på varje polis. Det är ett viktigt arbete som ger möjlighet att göra skillnad. och
Arbetet som polis skiljer sig åt beroende på vilken typ av tjänst man har och var i Sverige man arbetar. Efter utbildning och anställning jobbar de flesta i yttre tjänst eller med att utreda brott.

Har du några tidigare erfarenheter? ja de har jag jag har jobbat som securitas i andra städer, och i den här staden så försöker jag hjälpa till så mycket jag kan, försöka hjälpa polisen så mycket jag kan,

Hur är du som person? jag är en snäll och härlig kille vad jag har hört av andra. jag är väldigt effektiv inom hinderbanor och klättring samt att jag är en bra förare när jag väl behöver köra. jag tar hand om alla i min närhet och ser till att allt är bra med personerna runt om mig. jag kan ha mina dagar som går både ner och upp men kämpar mig fram igenom det som den personen jag är. låter mig inte på värkas av saker på jobbet, under tiden du är på jobbet ska du vara en robot och göra de som ska göras.

Är det något vi bör veta om dig? nej tror de va allt för mig , ifall jag får detta jobb så skulle de uppskattas till 100%, tack för mig!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka