Nekad CG1 | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CG1

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198849310228/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:444522250

Vad är din discord tagg? CG#4629

Vem var det som bannade dig? Lunify

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde upp med en bil på ett berg. En bil utan offroad däck anses inte kunna köra upp för ett berg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hade gått ett tag och sedan blev jag bannad. Men innan det var det då att jag körde upp på ett berg med en bil och eftersom att man inte kan åka upp med en bil påriktigt fick jag powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var ingen felaktig ban men det jag tycker är att mitt SUNT FÖRNUFT är inte samma som andras. Det är upp till en individ vad dom skulle göra själva. Om personen är galen och har en v8 motor kanske du ser han flyga med en bil i 400km/h till och med. Men min poäng är att alla tänker inte samma sak och det är nog därför jag blev bannad och jag förstår. Majoriteten skulle inte köra upp med en vanlig bil upp på ett berg.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har skrivit en banöverklagelse och blivit förlåten. Jag har lärt mig genom att jag inte har blivit bannad pga samma anledning som innan. Det är en bra väg att lära sig av sina misstag och i detta fall har jag inte begått samma misstag. Inga av mina bans tidigare har varit om detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag hade kunnat bytt till en offroad bil och sedan köra upp för berget, alternativt en kross.

Har du lärt dig någonting efter din ban? I framtiden kommer jag inte att köra med en vanlig bil utan jag kommer använda mig utav en offroad bil i framtiden när jag blir unbannad. För att minska på det förvirrande gör jag det men jag vill bara ta fram ett stor poäng att alla tänker inte samma. För allas egna RP kör vi på det!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka