Accepterad CG1 | Ban överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CG1

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198849310228/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:444522250

Vad är din discord tagg? CG#4629

Vem var det som bannade dig? Mommo

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 1 .För att det var i ett butiksrån och där jag blev skjuten i låret. 2- Jag sa att jag skulle hitta personen som kidnappade oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tvingad att ställa mig och kolla mot en vägg under rån scenariot vilket gör att jag inte kunde se vad som skedde bakom mig. (skjuten i låret detta fallet) och då tänker man, aa man kan höra skottet. Men eftersom att det var minst 5 personer andra i närheten som pratade kunde jag inte höra något och jag blev då skjuten i benet och jag inte reagerade när jag skulle reagera för att det är Rollspelet går ut på. ANledning 2. Jag sa detta för att det var en förare och sedan 3 personer med kross som eskorta bilen. Jag ansåg att föraren var en svag länk till gänget och försökte använda en skrämteknik på föraren genom att säga att jag skulle hitta personen efteråt. Eftersom jag vet att om det finns en svag länk eller en person som tabbar sig kommer hela planen att misslyckas. Vi var obeväpnade gisslan och det var därför vi inte kunde göra något än att gå med på hela rånet. Ingen av oss combat logga tills jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kunde inte se vad som hände bakom mig och alla micar var på där man skrek och snackade med varandra. Ljudet blev uteblivet och jag kunde inte höra att skottet sköts. Ingen av gisslan skrek eller någonting när jag väl blev skjuten så det är inte en sammanträffande att även jag inte kunde höra skottet. Ifall jag inte hade dött av rånarna hade jag kunnat gå på dom ledtråd jag har fått av rånarna, om jag dog hade jag behövt glömma av allting som om jag har haft en minnesförlust för att ha kommit till sjukhuset och det vet jag mycket väl. Men skrämtekniken används av kriminella och även vanliga personer för att få något övertygande och är en väldigt hög RP. Man kan till exempel få någon att tro att man har gjort saker genom att låta övertygande och med en självsäker ton.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag hade kallat en tjej hora men det var inte tjejen jag sa till, jag sa till killen brevid för att det var personen tydligt som bråkade med mig. Jag ville inte dra onödiga problem och därför sa jag till killen som då bråkade med mig in game. Killen var tydligen ett mod och då bannade mig och sa att jag sa till kvinnan brevid. Jag fick ban för sunt förnuft. Även om jag tyckte själv att det var fel och försökte överklaga min ban på 60 minuter gjorde jag det bara för att jag tyckte att moddet hade fel. Utav denna händelse har jag även lärt mig och har inte kallat någon hora varesig det är en kille eller tjej som bråkar med mig för att undvika detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade antingen bara varit tyst hela resan men även på något sätt reagera när jag blev skjuten men jag vet inte på vilket sätt jag skulle kunna göra det då min kamera vinkel och huvud pekar framåt mot en vägg som tillsagt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det är att jag ska inte använda skrämtekniken så mycket för att det visar sig skapa kaos. Även om det är en väldigt bra teknik att använda i en RP spel. Det med benet vet jag fortfarande inte hur jag ska lösa för att jag snackade med moddet som bannade mig och det verkar som att det var det som jag blev bannad för. Powergaming. Att använda super krafter och kunna leva ett skott utan RP skadorna. Om varken jag eller de andra 2 gisslorna inte reagera på skotten kunde jag inte heller reagera. Men moddet hörde skotten sa han men där är det 3 mot 1. Om jag blir unbannad kommer jag att hålla mig till en lugnare stämning och låta allting gå igenom. Jag vet reglerna och är whitelistad på eran server.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka