Nekad CFffCF | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CFVonCapi

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198085254786/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? CF#7547

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Frankk Gonzalez är född 1997-03-16 och uppvuxen med sin mamma Valentina och hans pappa Tony. Han föddes i Brasilien men hans föräldrar och hans storebror Alex bodde sedan tidigare i Spanien och dem har deras släkt i Brasilien/Spanien. Hans föräldrar sålde av sitt hus och deras saker i Italien 1986 för att flytta vidare till Brasilien. Dem flyttade eftersom en sjukdom spreds i hela Spanien vid namn Covert86 det fanns inget läkemedel under tiden sjukdomen spreds och väldigt många avled sorgligt vis av sjukdomen. En del av Franks släktingar dog av pesten. Frankk gick i skola tillsammans med sin äldre bror i Brasilien. Förutom att dem inte var speciellt intresserade av att lära sig en massa saker trivdes dem och hade mycket vänner att umgås med. Dem hade gemensamma och brukade ofta umgås med varann fastän dem var syskon. Dem flesta syskonen brukar bråka en hel del men det var väldigt sällan Roberto och Mario gjorde det. Ingen av syskonen hade bra betyg och när dem väl fick möjligheten att hoppa av skolan gjorde dem det. Franks pappa Tony var med i en kriminell organisation vid namn Cosa nostra. Detta var något som han höll hemligt och gjorde endast på efter hans normala jobb som skomakare på torget. Tony och hans gäng tog aldrig hastiga beslut och gjorde riskfyllda saker eftersom dem alla hade familjer att ta hand om. Dem höll på med vapentransporter ringar på ett säkert sätt och klarade sig bra utan att åka fast. Den enda i familjen som visste om detta var deras mamma Valentina men när syskonen frågade varför han var borta ofta på kvällarna berättade hon inte sanningen eftersom det i så fall skulle sluta illa för henne. När folk inte följde Tonys order kunde han ibland gå för långt och blev väldigt aggressiv.

Det är min gamla, har bevis på att det är min text.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag gillar att t.ex roleplaya och jag känner att denna servern är den rätta för mig för t.ex jag har sett med mina egna ögon att folk tar servern seriöst och inte lallar, därför har jag också kommit tbx för att kunna rpa igen och ge mer minnen till servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med som sagt sjukt bra rp och kommer även bidra med sjukt utvecklade scenarion som whitelist, jag kommer hjälpa andra uppnå min typ av RP (hög) så servern blir bättre o bättre varje dag som går.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att de båda parterna i ett scenario ska vara roligt, alla ska kunna ha en chans att kunna vinna ett scenario annars är det inte rp från första början.

Hur hittade du Unive? Genom en vän.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka