Nekad cewa | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cewa

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/cewaswe/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? Cewa#2193

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eric Svensson. Han är 19 år gamman och uppvuxen i Göteborg. Sedan han var liten har han haft ett stort intresse av motorsport. Han gillar snabba bilar, motorcyklar samt båtar. Streetrace är idag hans största intresse och talang. Eric är social och har många vänner. Han söker sig gärna andra personer med liknande intresse. Första gången som Eric körde bil var han bara 7 år gammal. Han fick hänga med sin pappa till en gokartbana där han från första stund kände att detta var hans grej. Efter det så började han köra mer gokart och blev ganska snabbt en av de topprankade i Sverige. Idag söker han jobb som är inom bilbranschen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utveckla mitt rollspelande och att min karaktär ska bli mer verklig. Exempelvis att min karaktär ska visa känslor som stress och oro om ens bil har gått sönder som han har lånat från en vän.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att serven har en mer seriös roleplay utan lall och bra support samt mods.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på fivem sverige roleplay list.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla mitt rollspelande och där med kunna bättre leva mig in som en annan karaktär som jag gillar och skulle vela bli bättre inom.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som de står högre upp så vill jag få mitt rollspelande till en högre nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte i nuläget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka