Nekad cewa | Medlem ansökning (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cewa

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/cewaswe/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? Cewa#2193

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eric Svenson och är 19 år han är väldigt pratglad, social, snäll och söker sig mycket till andra människor. Erics barndom har varit lite fram och tillbaks. De började när Eric började 3 klass då han tyckte att de va väldigt jobbigt att gå till skolan för att han övertänkte mycket på hur han såg ut och vad andra skulle tycka och tänka om honom. Detta var en jobbig period där Eric inte ville ta sig till skolan. Men Eric hade väldigt stöttande föräldrar och kompisar som hjälpte honom genom det. Efter hans trauman med all stress och nervositet så har Eric tagit lärdom att inte övertänka på saker som förmodligen inte kommer hända och att var snäll och trevlig mot alla för de har fått Eric att må bra när han mådde som sämst. När Eric gick i 5 klass så tog hans morfar med Eric och hans kompis till en bilträff som var i centrum där de bodde och från den stunden så har Eric varit väldigt intresserad utav motorer och bilar. Idag så jobbar Eric på postnord och han bor i sin bil som han lagt alla sina pengar på. Eric söker även idag nytt jobb och boende.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag vill bidra till en bättre rp och ha jobb som jag kan hjälpa andra på servern med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som fick mig att börja spela på unive är att jag tycker att de är är en mer seriös rp och jag tycker att de är väldigt bra support och Staffs och mods gör sitt jobb väldigt bra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom streamers och fivem sverige lista.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rollspelande är att leva in mer som karaktären och bli bättre på mitt "skådespelande" och att träffa nya mänskor och ha kul bakom skärmen på ett seriöst sätt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att utveckla min rp genom att försöka leva mig in mer som karaktären som jag spelar och spela mer känslor. Med detta i längden så vill jag få min rp mer serös och till en högre ninvå

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag är inte aktiv på några andra servrar i nuläget. men vill gärna vara aktiv på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka