Nekad cewa | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cewa

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/cewaswe/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? Cewa#2193

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eric svenson. Han är en väldigt pratglad och social person som även gillar att ifråga sätta mycket när de är saker som händer. Eric gillar även att hjälpa till genom att köra folk till olika destinationer. Eric har även ett bil intresse.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag vill utveckla och lära mig för att jag vill få min roleplay till en högre nivo och hjälpa till på serven med jobb som typ falck eller mekonom som inte alltid är inne.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är det för att den här servern är mer seriös som jag letar efter och som knappt har något lallande.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på fivem sverige roleplay list.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli bättre på roleplay och skådespela bättre som att om de hänt något så kan jag lära mig att låta rädd.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en bättre roleplayer och att få hjälpa folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag tycker själv att jag är aktiv, Jag har varit inne 5 dagar streck.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka