Accepterad cewa | Ban överklagan [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cewa

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/cewaswe/

Ditt Hex-ID: 110000136fd98d6

Vad är din discord tagg? Cewa#2193

Vem var det som bannade dig? nizze

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 22 timmar och 47 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft ~Nizze. Återstår: 2 dagar 22 timmar 47 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag stog och poledancea utanför marja lisas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod och dansade framför en snubbe som jag stod och drev med lite (asså inom rp) Sedan så började jag poledancea.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan till en viss del förstå varför jag fick en ban men de va ändå att jag och personen skämtade på en rp nivå.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången var att jag bara lallade för att de var första gången jag rpade, andra gången var när jag skulle sälja en hoj och använde ord som fotstorlek och blåappen och sist så vart jag bannad för att jag inte lyssnade på en ordningvakt sa åt mig att avlägsna platsen. Jag har tagit lärdom efter dessa saker och inte gjort om de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte börjat dansa och halv fånat mig med min karaktär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja försöka att inte fåna sig allt för mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka