Accepterad cewa | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cewa

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/cewaswe/

Ditt Hex-ID: 110000136fd98d6

Vad är din discord tagg? Cewa#2193

Vem var det som bannade dig? hugo

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 23h 6omin

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: halv ooc ~Hugo. Återstår: 4 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bytte fönster och så på datorn osv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle sälja en motorcykel och för att jag inte kunde alla comandon så satt jag och skrev i antekningar och sånt på andra skärmen och de funkade inte och så då hoppade jag fram och tillbaka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker att de va en felaktig för att jag skulle bara skriva ner allt så att jag skulle komma ihåg allt. Annars så fattar jag att ni tror att jag metar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången var för att de var första gången jag spelade rp och jag pajade bara och körde runt och snodde bilar. Andra gången var för att jag frågade en ordningsvakt varför jag skulle avlägsna platsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? antagligen inte byt fönster på datorn

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte byta fönster på datorn

Har du läst våra regler? Ja

Halv oov menas att du säger till exempel: Flygbilet som menas "ban".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka