Accepterad Cevinb0 | Medlem ansökning [Daddy Kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cevinb0

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cevin Bengtsson

Vad är ditt discord namn? Cevin den andre adolf

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Berggren hugo är född 3 april 2001, Hugo är uppväxt i utkanten utav helsingborg. Han växte upp på en större gård med Mamma helen, pappa göran och lillasyster sofia. Under Hugos uppväxt hade han det svårt vid en tidig ålder fick han diagnosen ADHD och pågrund utav detta har han ibland svårt att hantera sina känslor, Men främst sina agritioner och konsikvenstänk. I Grundskolan hade hugo det jobbigt han hade svårt att koncentera sig på lektionerna men hade mycket kompisar då hans förmåga till att prata med folk var god. På rasterna var Hugos favorit sak att hitta på hyss, töja på gränserna och busa med det andra barnen. Detta ledde därmed till att Hugo fick hemringning efter hemringning. Många av de äldre barnen bråkade även mycket med Hugo och pågrund av det hamnade han också i mycket bråk då hans humör lätt kunde leda till ilska

När Hugo äntligen började 7an Träffade han nya vänner som delade samma intressen som honom... BILAR, Bilar var en stor del utav Hugos liv och när han var på bilträffar var den ända gången han kände sig hemma. Det var en plats där han kände sig trygg på, Hugos pastion till bilar var stor. Hemma på gården hade han Traktorer och Bilar som han gick runt och lärde sig skruva på.
I Slutet utav högstadiet Visste han vad han ville bli. Hugo ville bli en bilmekaniker

Hugo valde inriktningen fordon-personbilsmekaniker. Under dessa åren pluggade han hårt och fick därmed helt okej betyg med tanke på hans förutsättningar.

När hugo väl gick ut skolan började han jobba på mekonomen i Helsingborg. I samma veva som allt detta blev hans mamma mycket sjuk och gick tyvärr bort, med tankte på dehära blev hugo mycket ledsnare. Med tankte på hans mammas död behöver hugo en nystart och väljer att flytta till en plats. Utan några vänner elllr någon vetskap om staden... Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Är en seriös rp spelare med mycket tidigare rp erfardenhet kring både adriministatör och vanlig spelare. Jag har en god ton och förstår mig alltid på bådas perspektiv accepterar konsikvenser om man gör fel och vill ha gärna hjälpa till att bidra med en seriös rp. Tycker det är kul att spela och är ofta aktiv jag lägger mycket tid som spelare och hjälper gärna till om det är något. Är hjälpsam och på grund utav min ålder inte tramsar runt lika mycket som folk i yngre ålder möjligtvis gör

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra så båda har en vinst man ska inte bara spela för att man själv ska ha rolig rp utan alla runtom kringmed.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? När man ska änmäla ett problem i ett senario ska man se till att ha bevismateal. Inte skikca 1000 anökingar om dagen eller skriva till moddar att svara på deras ansökan.. Gäng får inte göra stormingar utan någon anledning. Inte mer än 1 gång i veckan häller

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har spelat på många serverar när jag var yngre. har även varit mod/administratör förut. Spelade länge på midsummer rp när den fanns och var även mod där

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en mogen 17 årining som vill ta rpn framåt och är en hjälpsam pratglad kille :D

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka