Accepterad cevin798 | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cevin798

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199089066498/

Vad är ditt namn i verkligheten? Cevin

Vad är ditt discord namn? bärka bärka

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Thomas Shelby han är en mycket trevlig person och är snäll mot alla förutom dom som är taskiga mot honom. Thomas är en kille som är 23 år gammal och är född på Gotland, men Thomas har haft det ganska jobbigt i sin uppväxt därför att hans pappa har varit drogmissbrukare vilket ledde till att han inte engagerade sig i skolan och fick inte så bra betyg. Thomas skolkade mycket och hamnade i kriminella kretsar. Killarna i gängen var snälla mot han och skyddade han mot personer som han hade gjort illa. Killarna i gängen blev hans räddning. Thomas mamma dog när Thomas var ung, hon dog på grund av att hon blev rånad och dom sköt henne i pannan för att hon inte ville ge hennes pengar till dom. Thomas pappa började med drogerna efter hans mammas död det var hans enda sätt att hantera smärtan vilket tog på både Thomas och hans pappa, Thomas pappa har suttit inne ett antal gånger för både drogmissbruk och misshandel vilket ledde till att Thomas började med droger under 17års tid men efter några år så började Thomas tänka igenom hans framtid så när han var 22 så slutade han med droger och tog tag i sitt live och tog avstånd får gängen som var hans ända vänner. nu mera bor Thomas i en väldigt trevlig stad och har tagit tag i sitt liv samt att han inte har nån kontakt med sin pappa.

Varför ska just du bli whitelistad? jag skulle vilja bli whitelistad på denna server jag är en mycket angacherad person samt att jag tar min RP mycket seriöst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle verkligen vilja joina eran server för att jag vill vara mer insatt i eran commeunity.

Hur många timmar har du på FiveM? 123 timmar

Hur hittade du Multistaden? Genom en vän som spelat på denna server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja den har hänt när jag först kom in på denna server så råkade jag säga server istället för stad o lite sånt ,am nu har jag lärt mig av mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag kommer bara spela på denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka