Accepterad cevin | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cevin

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199138638412/

Vad är ditt namn i verkligheten? cevin

Vad är ditt discord namn? BevveYT#4282

Vad är ditt födelsedatum? 28 mars 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Cevin franzen 18 år gammal han har en mamma och en pappa inga syskon de bor själva tillsammans. Cevin har gått på racing skola men efter en krock blivit rädd för höga farter. hans intresse för bilar har dock inte försvunnit och spenderar många timmar på att fixsa med bilarna. väldigt omtänksam men har skinn på näsan och han säger gärna vad han tycker och tänker. Han är en vinnar skalle och hatar att förlora oavsett vad det är för något. cevins backrund har varit att han ska bli en racing kille. Cevin och hans pappa har byggt en Rs6a och en golf r mk7 med bodykit och dom båda går i 750 km/h. de har byggt båda på 3 årstid. cevin gillar sportbilar men även andra bilar också. Han hade en bakgrund dar han ville skapa egna sport bilar och cevin fick sin dröm att skapa sina sport bilar och han fick var ute varje dag för att kunna göra feta sportbilar. det cevin inte gillar är att mamma och pappa dricker lite för mycket öl.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att den här servern är skit bra och jag vill göra allt för att kunna göra den bättre, därför om jag blir whitelistad så skulle jag göra allt i min makt för att kunna göra rp upplevelsen bättre för alla. Och för att göra upplevelsen bättre för alla så skulle jag börja med att bli mer inblandad och jag kommer bidra med realistisk RP och jag kommer inte förstöra och jag kommer hålla mig till reglerna. Och jag kommer hjälpa folk som är skadade eller medvetslösa och där kommer jag rpa så mycket som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli Whitelistad på denna server för att jag vill ha roligt med mina vänner och rpa realistisk och denna server är den enda servern jag vet om som är bra och har hög rp nivå. Så att jag kan bli mer angagerad i servern, samt att jag vill kunna roleplaya på bästa sätt.

Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsade mig om de har servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att rollspela realistiskt som riktiga livet och utveckla min rollspelning så mycket som möjligt Men jag vill även kunna bli vänner med mer personer över mitt rollspel och där efter ha mer kul med personer. Jag vill också bli mer angagerad i Unive eftersom jag spelar på servern nästan varje dag med mina vänner

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka