Nekad cevin | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cevin

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199138638412/

Vad är ditt namn i verkligheten? cevin

Vad är ditt discord namn? BevveYT#4282

Vad är ditt födelsedatum? 28 mars 2006

Berätta om din karaktär. min karakter heter cevin franzen 20 år gammal han har en mamma och en pappa inga syskon de bor själva tillsammans. Cevin har gått på racing skola men efter en krock blivit rädd för höga farter. hans intresse för bilar har dock inte försvunnit och spenderar många timmar på att fixsa med bilen. väldigt omtänksam men har skinn på näsan och han säger gärna vad han tycker och tänker. Han är en vinnar skalle och hatar att förlora oavsett vad det är för något. cevins backrund har varit att han ska bli en racing kille. han älskar att bygga med racing bilar med sin pappa. Cevin och hans pappa har byggt en Rs6a med bodykit och de går i 750 km/h. de har bygt denna i ett år.

Varför ska just du bli whitelistad? för att kunna rpa fullt ut skaffa ett jobb där man får rpa lite mer som en mekaniker på mekonomen och bidra med mer till servern. vilket jag tycker är det roligaste med rp. åka runt och skapa bil träffar runt om i staden och skapa ett sällskap igenom det

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad på denna servern eftersom många av mina vänner kör på UNIVE, och om jag blir Whitelistad här kon mer vi kunna åka runt i staden och kunna jobba, kolla på bilar på piren och sedan skapa unika minnen som ett kompisgäng.

Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsade mig om de har servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna he det kul och att andra har det kul med rollspel går inte att vinna. vinsten är alla skratt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka