Nekad cevin | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cevin

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199138638412/

Vad är ditt namn i verkligheten? Cevin

Vad är ditt discord namn? BevveYT#4282

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär har växt upp i Älvsjö hela livet han heter ceein han är 16 år gammal i bakgrunden har han haft intressen om bilar. Hans dröm är att jobba på ett jobb där han tjänar mycket pengar som han sedan kan lägga på fina bilar. han är riktigt räd för spindlar och små djur. hans dröm job är att kunna jobba med bilar.
han bor med sin mamma och pappa. Just nu jobbar han på postnord som han tycker är väldigt tråkigt. Om han verkligen hittar ett jobb som han tycker verkar roligt så kommer han jobba väldigt mycket och för att göra så bra ifrån sig som möjligt på arbetsplatsen.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli White listad så att jag kan skaffa ett nytt jobb och kunna känna pengar

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det hade varit kul att jobba med något annat som jag trivs med och kunna utvekla mig

Hur hittade du Unive? Jag kollade mycket på FiveM gameplay på Youtube och tyckte det såg väldigt roligt ut sen. mina kopisar tipsade mig om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna få ett job så att jag kan köpa bilar. personligen tycker att spelet blir betydligt roligare då för både mig själv och alla

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Nekad efter muntlig intervju, kan inte reglerna, Försök Igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka