Nekad cevin | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cevin

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199138638412/

Vad är ditt namn i verkligheten? cevin

Vad är ditt discord namn? BevveYT#4282

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter cevzy han är 15 år gammal har alltid gillat att utforska värden han gillar naturen och hur djur skapades. också är han väldigt teknisk och bra på datorer. Han är spontan och tar livet som det kommer. han har intressen om billar. han är inte räd för någonting han är snäll och umgås med andra folk cevzy har många vänner han kan vara ute med och utforska hur värden ksk se ut i framtiden. hans bakrund har varit att han ska ta reda på hur värden ska uttväklas

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ni ska anta mig eftersom jag kommer tillföra mycket glädje och spänning till servern och att jag är en mycket seriös spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? att ansöka till er eftersom jag anser att erat är mycket seriöst och starkt samt att det alltid.

Hur hittade du Unive? jag hittade serven på att över populära svenska rp server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har valt att spela rollspel eftersom jag tycker det är roligt att spela olika karaktärer

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka