Nekad cevin | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cevin

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199138638412

Vad är ditt namn i verkligheten? Cevin

Vad är ditt discord namn? BevveYT#4282

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ceein är 25 år han gillar bilar han har ingen tjej han bor ensam har bil han gillar korv med bröd han gillar att hjälpa andra folk ceein vill att alla ska ha det bra Ceein röker inte snusar inte. han har jobbigt i skolan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad då jag vill lära mig mera och utvecklas. Jag vill hitta ett jobb där jag får uppleva en hel ny värld med mina intressen.
Jag kommer bidra med att hjälpa folk som har en trasig bil och då laga bilen samt funderar jag på att öppna upp en bilverkstad med senare kunskaper.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server då jag vill söka jobb här. Dom är riktigt schyssta och trevliga här också.

Hur hittade du Unive? Jag blev väldigt intresserad i spelet när jag sov över hos min kusin och såg honom spela spelet.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ett mål för mig med rollspelet är att hitta ett passande jobb där jag kan hjälpa folk samt göra det jag älskar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte och hade nog inte bytt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka