Nekad cevin | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cevin

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 28 mars 2006

Vad heter du på discord? CeeinFN#6117

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 550 timmar har jag

Hur aktiv kommer du att vara? 7 till 6 timmar när det är äfter skola men på helger så ksk 8 timmar om dan

Vad heter du? cevin franzen

Hur gammal är du? 20

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja det är jag

Varför vill du bli polis? För att göra samhället säkert från allt farligt och göra folk säkra och göra en god insats åt det, och för att sätta folk på plats för vad de har gjort mot andra och att alla ska kunna få tillgång till hjälp snabbt. Jag är stark och väldigt snabb, när man är polis så kommer man både fysiskt och mentalt utmanad varje dag. Jag är väldigt kunnig inom körning också. Jag vill också träffa och lära känna andra personer med andra bakgrunder och kulturer vilket innebär att jag får lära mig väldigt mycket om världen runt om mig

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att kunna hjälpa folk som behöver hjälp och Man ska aldrig patrullera ensam för att om det skulle hända något så skulle det vara bra att ha med sig en kollega och Jag anser även det är viktigt att man är påläst om yrket och att man kan alla grundläggande beståndsdelarna för att kunna agera som en saklig och kunnig polis. Sen så tycker jag att det är viktigt med radiodisciplin så att man håller det fint och rent i radion så endast viktig information kommer fram.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet ganska mycket då jag ofta kollar på hur polisen arbetar när dom gör ingripande. Jag tycker det är viktigt att polisen gör som dem ska och inte göra annat och Det poliserna gör kan vara allt från att hålla koll på trafiken till att stoppa ett bankrån, butiksrån men oavsett vad det är de gör

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har varit polis i andra städer och har lärt mig dar ifrån. och jag har jobbat som sjukvårdare och har varit efaran räddningtjänsten så jag har väldigt mycket erfarenheter.

Hur är du som person? jag anser att jag är ganska snäll men bestämd som gillar att hjälpa andra och hjälpa till i staden för att jag vill att det ska vara så säkert som möjligt. och kunna hjälpa folk som behöver hjälp

Är det något vi bör veta om dig? jag var efaran på räddningtjästen och har jobbat i 1 månad på sjukvården

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka