Nekad Cevebannan | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cevebannan

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cevin

Vad är ditt discord namn? Cevebannan

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gabbe strand 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig klantig och smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gabbe hade en normal typiskt tonårs uppväxt, men hans föräldrar tjafsade med varandra hela tiden och det hjälpte inte så mycket med hans uppväxt då att han för det mesta kände sig ensam och ledsen. I skolan gick det relativt okej med Gringo, han klarade sig nog för att få sitt gymnasieexamen och för att studera till Elektriker. Han har två vänner och dem båda är hans bästa vänner. Han är inte en typisk person som gillar att klubba men han gillar att gå på hemma fester med sina vänner. Gringo har även gillat att spela fotboll mycket då han upplevde mycket bollspel när han var liten, han har även starka fobier för ormar och djur som krälar på marken. Så man får förvänta sig att han inte kommer gå nära dessa djur. Gringo har även god ledarskapsförmåga och kan ta plats i ett rum. Han kan även ta ansvar och agera korrekt enligt situationen. Hans negativa egenskap är att han kan ta för hastiga beslut ibland, det behöver ej vara att han tar felaktiga beslut, men att han hade kunnat tänkt lite mer innan. Hans dröm har alltid varit att bli Elektriker och hjälpa dem som har kommit fel, Han vill göra allt han kan för att göra samhället så tryggt som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan du ta bort min timeout är du jätte snäll och fixa tillbaka min helper för dom skrev att man fick staff roller sen senare så skrev dom att om man har helper eller uppåt så fick man inte upphöjning men det var fler som skrev att dom ville ha och dom har kvar sin heler så jag undrar om du hade kunna fixa tillbka min roller tack

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Man ska inte försöka vinna varje scenario, man kan dra ut dom lite och göra det roligare istället för snabbt å tråkigt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Gör inte reklam till produkter eller andra servrar och respektera staff och admin på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att jag vill prova på en seriöst server som denna. Det var allt för mig Tack

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka