Nekad cev | Medlem ansökning [Kycklingrulle] [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cev

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121814891/

Vad är ditt namn i verkligheten? cevin

Vad är ditt discord namn? cevin#1923

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2003

Berätta om din karaktär. roberto escobar växte upp i landet i Sverige, hans far var en grym mekaniker och meckade mycket med robeto men efter hans ryggskada i sitt mekanikerjobb så fick roberto far mycket problem. roberto gick genast in på internet och kollade mycket på hur man blev en bra mekaniker. roberto kollade mycket och fick mycket hjälp av sin farsa så att för varje dag som gick så fick roberto mer och mer utbildning och vart mer och mer skicklig inom mekaniker yrket. Han var väldigt pratglad och han hade enkelt för sig att skaffa hjälp av kompisar och även folk som han inte hade träffat förr. När roberto var runt 12 till 13 års ålder så fick han erbjudandet att sommarjobba på en mekanikerfirma så att roberto tog såklart jobbet
för att kunna hjälpa sin far med räkningar. När roberto hade påbörjat sitt sommarjobb känner han hur det blir roligt att jobba, under hela hans tid har roberto alltid trott att det var drygt och jobbigt att jobba. När roberto väl insåg att det var kul att jobba insåg han också hur sin far kunde trivas på sitt jobb. Det var som att roberto hade hitta sitt dröm jobb vilket han även visste när han ville börja lära sig om just mekaniker yrket. När roberto började gymnasiet så gick han Fordons linjen och när han skulle börja 2:an då fick han ett samtal. Det var en man som frågade roberto ifall han ville få ett jobb på sin mekaniker firma, roberto tackade ja. När roberto gick på en jobb roberto så var han lite nervös men sen efter 1 vecka då fick roberto ett till samtal av den mannen. roberto svarade nervöst och sa Hallå och då sa mannen, grattis du har fått jobbet

roberto vart så glad och hans far också för då visste roberto far att han kanske kunde få lite hjälp av sin son med räkningar och andra skulder. När roberto började jobba på sitt fasta jobb kände han sig lugn och visste att han kunde köpa saker som han har önskat sig i hela sitt liv, t.ex som att få köpa en egen mek-bil. När han kunde köpa sig sin egna mekbil så kunde han bli mer erfaren. roberto började jobba vid 22 års ålder och nu är roberto 25 år gammal och har ganska mycket erfarenhet.
26 juli 2019

Varför ska just du bli Medlem på Unive? föratt jag tycker det är en väldigt bra server och den håller en bra rp nivå och jag vill uttöka mitt rpande lite genom att kunna använda twitter osv

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? föratt jag tycker den verkar grym och har hört många prata om den så det hade vart roligt och vara medlemm.

Hur hittade du Unive? den va långt upp på listan och har hört att de är bra rp på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och träffa folk samt ha roliga scenarion och uttveckla mitt rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill hålla hög rp nivå och bara uttveckla rp nivån mer och mer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej faktiskt inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej uppfattat

Senast ändrad:
Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka