Accepterad Cesse | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cesse

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198172913925/

Ditt Hex-ID: steam:11000010cacc105

Vad är din discord tagg? LiL Alibaba#2056

Vem var det som bannade dig? ZevenDot3

Bild på banmeddelande: 20230623153843_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar väl nu att det är för att jag hade konstiga kläder på mig som tex lite bit av armarna va osynliga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade in på servern, kollade mina aktier på telefonen och sen blir jag bannad i ett dygn av ZevenDot3 och jag tror att det var han i en polisbil som åkte förbi annars vetefan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban föratt jag fick inte reda på förns nu att man inte fick ha sådana kläder, har aldrig fått typ en varning om kläderna inte ens polis eller tjänstemän har sagt något jag tycker också att det var för felaktig ban föratt jag ser folk som går runt som olika djur som tex kaniner och grisar men de verkar inte bli bannade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste bannen jag kommer ihåg var runt kl 01:00 som jag blev bannad för att jag hade precis fått min bil snodd och sen såg jag en igång och öpplåst qpark bil som jag hoppar in i tar en kort tur runt kvarteret jag hinner inte ens återvända till parkeringen där jag snodde den ifrån för att jag blir bannad och jag trodde det inte var en riktig Qpark bil eftersom den va låg som fan alltså den skrapar i marken när man åker föratt jag trodde inte Tjänstebilar kunde eller fick vara Böttade (väldigt låga). Det jag fick lära mig av den bannen var att inte sno Tjänstebilar av något slag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting eftersom jag inte visste att man inte fick ha sådanna kläder som jag hade och en grej som ZevenDot3 också skrev var en anledning till min ban var för att jag tydligen lallade, jag vet inte om han förstår att jag RPar efter det är en RP server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ha rimliga kläder på sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Du får alltid tänka efter "suntförnuft" Att i verkligheten så har man ej sån kläder eller "osynliga armar" osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka